תיעוד ממצלמת הקסדה: כך לכדו לוחמי הימ"מ את רוצח אסתר הורגן

לוחמי היחידה המיוחדת תיעדו את הסריקות שביצעו בכפר טורה אל-גרביה באזור ג'נין, עד הכניסה לבית ומעצר החשוד ברצח האישה ביער ריחן שבגדה המערבית

זמן צפייה: 00:27

בתיעוד שהותר היום (שני) לפרסום, נראים לוחמי הימ"מ של משמר הגבול באזור ג'נין כשהם פועלים למעצרו של החשוד במעורבות בביצוע הרצח של אסתר הורגן שאירע לפני כשבוע. כזכור, המחבל בן ה-40 נלכד ביום חמישי האחרון ונלקח לחקירה "בתום פעילות מודיעינית ומבצעית של שירות הביטחון הכללי, משטרת ישראל/ימ"מ וצה"ל", לשון ההודעה.

בתיעוד ממצלמת הקסדה של אחד מלוחמי הימ"מ, נראות הסריקות שביצעו הלוחמים בכפר טורה אל-גרביה, בכניסה לבית החשוד במעורבות ביצוע הרצח ומעצרו.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

משרד הבריאות: 379 אלף בני אדם חוסנו מתחילת המבצע

חשד לרצח בלוד: גבר נורה למוות ברכב

סער: "ערוך שיהיו הכפשות נגדי מהליכוד, ולא חושש" • בלעדי

מעצר החשוד ברצח אסתר הורגן
מעצר החשוד ברצח אסתר הורגן | צילום: דובר צה''ל

מחקירתו של החשוד עלה כי הוא לא משתייך לארגון טרור מסוים, וכי הוא חיכה ביער לקורבן ישראלי. עוד עולה מהחקירה כי המפגע הפתיע את הורגן, חבט בראשה כמה פעמים ואז החביא את גופתה. מודיעין על זהותו של הרוצח הגיע כיום אחרי האירוע. כוחות הביטחון חיכו לאינדיקציה שהוא בבית ועצרו אותו כשעלה לגג.

כאמור, הורגן, בת ה-52 מהיישוב טל מנשה שבצפון השומרון ואם לשישה ילדים, נרצחה ביער ריחן שסמוך לביתה, לאחר שיצאה לרוץ בו. הורגן, אומנית ויועצת זוגית, שבנה הקטן חגג בר מצווה לפני שלושה חודשים, יצאה מביתה בשעה 13:00 מביתה כדי לרוץ ביער. לאחר שלא חזרה ולא יצרה קשר, הזעיק בעלה את כוחות הביטחון. אחרי שעות של חיפושים, נמצאה כאמור גופתה ביער, כשעליה סימני אלימות קשים.

אסתר הורגן, נרצחה ביער ריחן בצפון השומרון
אסתר הורגן, נרצחה ביער ריחן בצפון השומרון | צילום: באדיבות המשפחה