לימודים בקורונה: כמחצית מבתיה"ס שנסגרו – ייפתחו השבוע מחדש

משרד החינוך עדכן כי 63 מתוך 135 מוסדות חינוך שנסגרו בגלל איתור חולה יחזרו בימים הקרובים לפעילות. מספר החולים בקרב התלמידים והמורים עומד על 385, ו-17,605 שוהים בבידוד

זמן צפייה: 01:31

מגפת הקורונה: משרד החינוך הודיע היום (שני) כי בימים הקרובים יחזרו לשגרת לימודים 63 גנים ובתי ספר שנסגרו בגלל שאותרו בהם חולי קורונה. במשרד הוסיפו כי על רקע הערכות המומחים על כך שהנגיף ימשיך ללוות אותנו לאורך החודשים הקרובים, המתווה לפיו יש לסגור כל מוסד חינוכי שהתגלו בו שני מקרי קורונה או יותר - יימשך.

עוד עדכן המשרד כי מספר החולים בקרב המורים והתלמידים עומד על 385, ו-17,605 נמצאים בבידוד. כמו כן, מניין מוסדות החינוך הסגורים - לפני הפתיחה המחודשת בשבוע הקרוב, הינו 135.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בשל העלייה בתחלואה בקורונה: ההקלות המתוכננות יידחו בשבוע

גורם בבית הלבן: רק החלטת מנהיגי ישראל עלולה לדחות את הסיפוח

צפו: המפגש המרגש בין הנערים שנסחפו בים באשדוד לשי שהציל אותם

חיטוי כיתה מקורונה לקראת חזרה ללימודים
חיטוי כיתה מקורונה לקראת חזרה ללימודים | צילום: רויטרס

כזכור, ביום שבת נודע כי ייתכן שמסיבות הסיום של שנת הלימודים בבתי הספר ובגני הילדים ייערכו במסגרת הכיתה, וכי לא יתקיימו נשפי סיום לשכבות י"ב. מהוראות משרד החינוך שפורסמו עלה בנוסף כי ככל הנראה הורים לא יוכלו להשתתף במסיבות.

המסיבות יתקיימו תוך שמירה והקפדה על היגיינה, ומספר התלמידים יהיה בהתאם לכיתה האורגנית. במידה והאירוע יתקיים בשטח פתוח - יהיה ניתן לקיימו עד 50 תלמידים ואנשי צוות, תוך שמירה על מרחק של שני מטרים אחד מהשני.

חזרה לבית הספר בימי קורונה
חזרה לבית הספר בימי קורונה | צילום: דוברות משרד החינוך

גורמי חוץ כגון צלם, במאי וכו' יוכלו להיכנס בהתאם למגבלות משרד הבריאות. אירועי סיום שכבתי, סיום בבית תרבות, נשף, ואירוע באמפיתאטרון פתוח - ייאסרו. ימי הורים יהיו בצורה פרטנית ומדורגת ואסיפות הורים יתקיימו באופן מקוון. יתר האירועים יוכלו להתקיים ללא השתפות הורים.