צפו: המפגש המרגש בין הנערים שנסחפו בים באשדוד לשי שהציל אותם

ביוזמת חדשות 13: לאחר שנמצאה גופתו של חברם, יהודה בילוג, הצעירים מרחובות נפגשו עם האדם שהציל אותם, כשנכנסו לים ונסחפו. "הוצאתי אתכם מהבור וחיפשנו שלושתנו את יהודה"

זמן צפייה: 03:30

ביוזמת חדשות 13: הנערים מרחובות נפגשו היום (שני) עם שי, האדם שהציל אותם לאחר שנסחפו מול חוף הקשתות באשדוד. זאת, לאחר שבסוף השבוע נמצאה גופתו של חברם, יהודה בילוג.

שי סיפר כי "הוצאתי אתכם מהבור ואז נכנסתי לעומק עם הגלשן. אחר כך חיפשנו שלושתנו את יהודה, אמרתי שחייבים להוציא אותו. ראיתי שזה לא הולך ושכבר אין כוחות ושאתם אחרי אירוע קשה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

למרות שהגופה לא נמצאה: תושב נצרת הורשע ברצח בת זוגו

משרד האוצר החליט שלא להתנגד למיזוג בין סלקום לגולן טלקום

לאחר שהוסגר מתאילנד: נתי חדד נחת בישראל וירצה את המשך עונשו

המפגש בין הילדים שנסחפו בחוף באשדוד לשי שהציל אותם
המפגש בין הילדים שנסחפו בחוף באשדוד לשי שהציל אותם | צילום: חדשות 13

כאמור, ביום שישי שעבר נמצאה גופת הנער מול חופי אשדוד. בן ה-14 טבע בשבוע שעבר סמוך לחוף הקשתות בעיר, כשנכנס לרחוץ בים עם חבריו ונסחף, לאחר שעות שירותי ההצלה. החיפושים אחריו נמשכו יומיים, וכאמור, הוא נמצא ללא רוח חיים. יהודה נסחף עם שלושה מחבריו, וגולש שהיה במקום הצליח לעלות אותם לגלשן שלו, אך הם לא מצאו את הנער.

חובש מד"א אוראל אסולין, שהגיע למקום, סיפר כי "כשהגענו לחוף ראינו את הנער שוכב בסמוך לקו המים כשהוא מחוסר הכרה לאחר שאזרחים משו אותו מהמים. זו טרגדיה קשה, לפני יומיים בשעות הערב שהוזעקתי לחוף לאירוע הטביעה והתברר הוא נעדר התפללתי לשלומו וקיוויתי לנס אבל לצערי היום הוא אותר ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".