האם נציב הכבאות וההצלה ניסה להתערב במינוי השר לביטחון הפנים?

דדי שמחי הגיע לשתי פגישות במשרד לובינג באופן לא רשמי וללא בקשה לאישור לפגישה, כפי שנדרש. לפי גורם המעורה בשיחה, שמחי ביקש להבין כיצד המינוי ישפיע על המאבק שלו מול ועד העובדים

זמן צפייה: 01:14

נציג הכבאות וההצלה, רב טפסר דדי שמחי, הגיע בחודש שעבר לשתי פגישות ייעוץ במועדים שונים במשרד הלובינג המוכר "גורן עמיר" בגני התערוכה שבתל אביב. לפי גורם בכיר שבקיא בפרטי השיחה, הנציב ביקש להבין כיצד מינוי השר לביטחון הפנים החדש ישפיע על המאבק שלו מול ועד העובדים בכבאות.

רב טפסר דדי שמחי
רב טפסר דדי שמחי | צילום: החדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13:

גופים במשק לממשלה: "בטלו שבתון הבחירות – או שלמו בעצמכם"

גבאי: בחירות לראשות העבודה ייערכו בקרוב; לא יתקיימו פריימריז

"צניעותה תלווה אותנו": במערכת הפוליטית נפרדים מנחמה ריבלין

בפגישה נכחו כמה יועצים, בהם הלוביסט והיועץ תומר עמיר, מבעלי המשרד. הם דנו בין היתר בזהות האפשרית של השר החדש ובהשלכות של בחירת שר זה או אחר. התייעצויות האלה ניתנו בחינם, הליך ההתקשרות לא הפך לרשמי ושמחי לא ביקש, כנדרש, אישור לפגישת עבודה במשרד הלובינג.

תגובת רב טפסר דדי שמחי: "מדובר בקשרי חברות דדי שמחי ותומר עמיר. כל עצה חברית שאינה במסגרת מתן שרותים סדורים, אינה עניינה של התקשורת".

השר לביטחון הפנים ארדן סירב להתייחס לדברים.

דדי שמחי, נציב הכבאות נואם בטקס
דדי שמחי, נציב הכבאות נואם בטקס | צילום: ללא קרדיט

בין שמחי לבין ועד העובדים של נציבות הכבאות בכל רחבי הארץ יש אי הסכמות כבר תקופה ארוכה בנושאים רבים. בינואר שבשנה שעברה, המחאה הגיעה לשיאה כשעשרות כבאים וקציני כיבוי מחו בשריקות וקריאות "שמחי הביתה" כששמחי, החל לנאום בטקס סיום קורס מפקדי צוותים מכל רחבי הארץ.