גאווה ישראלית: המתעמל ארטיום דולגופיאט זכה באליפות אירופה

דולגופיאט, אחת התקוות הגדולות לאולימפיאדת טוקיו, זכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע בתחרות שנערכה בטורקיה. חברו לנבחרת בריאיון לחדשות 13: "סוף סוף זה קרה" ,

זמן צפייה: 04:15

המתעמל האומנותי ארטיום דולגופיאט זכה היום (ראשון) במדליית זהב באליפות אירופה בתרגיל הקרקע, בתחרות שנערכה בטורקיה. בקרוב יעלה דולגופיאט, בפעם הראשונה בקריירה שלו, להתחרות גם בגמר קפיצות באליפות.

"בכל מיני תחרויות היינו בטוחים שהוא הולך לנצח - אבל תמיד הייתה טעות ומשהו היה חסר", סיפר אילו קורצ'ק, חברו של ארטיום לנבחרת. "עכשיו, זה סוף סוף קרה". דולגופיאט הוא אחד מהתקוות הגדולות של ישראל לאולימפיאדת טוקיו 2021.

ביום שישי, לוחמת הטקוואנדו אבישג סמברג זכתה באליפות אירופה לבוגרות בגמר האליפות שנערכה בבוסניה. סמברג, שגברה על האלופה היוצאת מספרד, תשתתף בחודש מאי בתחרות המיון, שתקבע האם היא תהיה זו שייצג אותנו בטוקיו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מיום שלישי: הבידוד יקוצר ל-10 ימים כפוף לשתי בדיקות שליליות

לאחר הפרסום בחדשות 13: כמה מטפלות מהגן באריאל נחקרו

נתניהו: "אנחנו בדרך להקדמת מתן החיסונים נגד קורונה"

ארטיום דולגופיאט
המתעמל האומנותי ארטיום דולגופיאט, אלוף אירופה | צילום: באדיבות איגוד ההתעמלות

ארטיום דולגופיאט
המתעמל האומנותי ארטיום דולגופיאט, אלוף אירופה | צילום: באדיבות איגוד ההתעמלות

דולוגיפאט וסמברג מצטרפים לשורה של הצלחות שרשם הספורט הישראלי בחודש האחרון. כזכור, לא מזמן הייתה זו המתעמלת הישראלית לינוי אשרם, שזכתה בתחרות הקרב-רב באליפות אירופה בהתעמלות אומנותית שנערכה בקייב, אוקראינה, וזכתה במקום הראשון ובמדליית הזהב. כמה ימים לפני כן, הנבחרת הקבוצתית של אירה ויגדורצ'יק זכתה לעמוד בראש הפודיום.

לפניהם, היו אלה השייטים יואב כהן בן ה-21 שזכה באליפות אירופה בפורטוגל ופתח מחדש את הקרב על הכרטיס לטוקיו מול שחר צוברי הוותיק, שסיים באותה תחרות במקום השני. בקרב הנשים, קטי ספיצ'קוב הבטיחה מחדש את מקומה באולימפיאדת טוקיו שתיערך בקיץ עם זכייה במדליית הכסף.