לאחר הפרסום בחדשות 13: כמה מטפלות מהגן באריאל נחקרו

לאחר שנחשפו הקלטות שמהן עלה חשד להתעללות כלפי פעוטות בגן, המשטרה הודיעה כי הרחיקה מהפעוטון כמה מנשות הצוות, ששוחררו בתנאים מגבילים. כמו כן, נגבו עדויות מכמה הורים נוספים

זמן צפייה: 02:03

כמה מטפלות מהגן באריאל שבו נחשפו בחדשות 13 הקלטות שמעלות חשד להתעללות נחקרו ביום שישי - כך הודיעה היום (ראשון) המשטרה. לאחר חקירתן, הן שוחררו בתנאים מגבילים תוך שהורחקו מהגן. בנוסף, בעקבות הפרסום, ההורים התעמתו עם הגננת, לאחר שערכה אסיפת הורים שבה הודתה כי עובדות הגן מקללת ונוהגת באלימות.

כמו כן, המשטרה לקחה סרטונים מהמלצמות בגן וכן קיבלה מהאמא שהקליטה את הנעשה בגן את החומרים שברשותה. כמה מהחומרים תמוללו. נוסף על כך, המשטרה גבתה עדויות ממספר הורים נוספים בגן בעיר.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

נתניהו: "אנחנו בדרך להקדמת מתן החיסונים נגד קורונה"

גנץ דורש מנתניהו: הבא לאישור הממשלה מחר מינוי פרקליט מדינה

אמ"ן: החיסונים לא ישפיעו ממשית על מגפת הקורונה עד סוף החורף

גן ילדים, אילוסטרציה
גן ילדים, אילוסטרציה | צילום: fotolia

ביום חמישי, כאמור, נחשפו בחדשות 13 הקלטות שבהן נשמעות גננות בפעוטון באריאל כשהן צועקות, מקללות ומאיימות בין היתר במכות. זאת, תוך שברקע נשמעים פעוטות מבועתים שזועקים לעזרה. "כשאשתי אספה את הילד, היא שמעה בפירוש את אחת הסייעות צורחת על הילד בגן ומשתמשת במילת גנאי", סיפר אחד ההורים.

האם ובן זוגה החליטו להקליט את מה שקורה בגן. לדבריה, "האזנו חמש שעות מתוכן 90 אחוז מהזמן זה צרחות, עצבים, קללות". אז, הם גילו את מה שמפניו חששו כל כך - "מסתבר שכשהוא צייר, אמרו לו 'בהמה, שב וצייר'. מסתבר שכשהוא ישב, אמרו לו, 'מהר לשכב לישון' כמו לחייל", אמרה האם.

בני הזוג הגישו יום למחרת תלונה במשטרה, שרק כמה ימים אחריה הגיעה לגן ולקחה כאמור את התיעוד מהמצלמות. ההורים, שעדיין לא יודעים מה תיעדו המצלמות, הוציאו מיד את בנם מהפעוטון, שלמרות ההקלטות ממשיך בינתיים לפעול כרגיל. "בגדתי בילד שלי", סיפרה האם בכאב. "מסתבר ששמתי אותו במקום שהכי רע לו בעולם, שאף אחד לא סופר אותו".