הישג ענק: לינוי אשרם זכתה באליפות אירופה בהתעמלות אומנותית

המתעמלת השיגה את הניקוד הגבוה ביותר בגמר התחרות וזכתה במדליית זהב. לצידה התחרתה גם הישראלית ניקול זליקמן שסיימה במקום ה-5. אשרם בריאיון לחדשות 13: "עשיתי את התרגילים הכי טובים שלי"

זמן צפייה: 04:36

המתעמלת הישראלית לינוי אשרם זכתה היום (ראשון) בתחרות הקרב-רב באליפות אירופה בהתעמלות אומנותית שנערכה בקייב, אוקראינה, וזכתה במקום הראשון ובמדליית הזהב. אשרם היא הישראלית הראשונה שזכתה באליפות אירופה בהתעמלות אומנותית. לצידה השתתפה בתחרות גם הישראלית ניקול זליקמן שסיימה במקום החמישי. כידוע, במסגרת הקרב-רב, מבצעות המתעמלות את ארבעת התרגילים הקיימים בהתעמלות האומנותית - חישוק, כדור, אלות וסרט.

בריאיון לחדשות 13, סיפרה אלופת אירופה כי "חיכיתי לתחרות הזאת כל כך הרבה זמן, אחרי כל השנה הקשה שעברה עלינו, ואני שמחה שהגעתי אליה וביצעתי את התרגילים הכי טובים שלי". עוד הוסיפה אשרם: "באמת עבדנו קשה. הייתי בטוחה בתרגילים שלי ובמה שאני עושה".

לינוי אשרם באליפות העולם בהתעמלות באיטליה
לינוי אשרם באליפות העולם בהתעמלות באיטליה | צילום: עמית שיסל, פזארו, איטליה, עמוד הפייסבוק של הוועד האולימפי

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

"חודשים של מעקב ו-12 אנשי מוסד": מידע חדש על החיסול באיראן

רה"מ: "אם נצטרך נעצור את המשך ההקלות – ונהדק את אלה שניתנו"

מות התינוק בדרום: האב הואשם בהמתה בקלות דעת של בנו התינוק

ניקול זליקמן, שזכתה במקום החמישי, יחד עם איילת זוסמן (מימין) ואלה סמופלוב
ניקול זליקמן, שזכתה במקום החמישי, יחד עם איילת זוסמן (מימין) ואלה סמופלוב | צילום: איגוד ההתעמלות

ההישג של אשרם חותם 48 שעות חלומיות לספורט הישראלי. סוף השבוע המופלא הזה החל ביום שישי עם מדליית זהב באותו אולם. בהיעדרן של הספורטאיות הרוסיות מהתחרות, הנבחרת הקבוצתית של אירה ויגדורצ'יק זכתה לעמוד בראש הפודיום ולהראות שעוד מחזור מוצלח של מתעמלות בדרכן להסתער על המשחקים האולימפיים.

אתמול בצהריים הגיע הזמן של השייטים. יואב כהן בן ה-21 זכה באליפות אירופה שבפורטוגל ופתח מחדש את הקרב על הכרטיס לטוקיו מול שחר צוברי הוותיק שסיים באותה תחרות במקום השני. בקרב הנשים, קטי ספיצ'קוב
הבטיחה מחדש את מקומה באולימפיאדת טוקיו שתיערך בקיץ עם זכייה במדליית הכסף.

כמה שעות לאחר מכן היו אלה הכדורסלנים כחול-לבן שסיפקו רגעי נחת לקהל שבבית. נבחרת ישראל פגשה את אלופת העולם ספרד בסגל חסר וחזרה מפיגור גדול לניצחון דרמטי 87:95. חניכיו של המאמן עודד קטש נותרו מושלמים בקמפיין מוקדמות היורובאסקט (אליפות אירופה בכדורסל) והם ניצבים לבדם בראשות בית א'.