מות התינוק בדרום: האב הואשם בהמתה בקלות דעת של בנו התינוק

מכתב האישום עולה כי יעקוב יוסובוב בן ה-27 התעלל גופנית בבנו, "תקף אותו וגרם לו לחבלות חמורות בראשו שהובילו למותו - מסיבה שאינה ידועה". הצעיר הואשם גם בעבירה של תקיפת קטין וחסר ישע

זמן צפייה: 01:05

מות התינוק בדרום: פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד יעקוב יוסובוב, תושב אשקלון בן 27, בגין המתה בקלות דעת של בנו. יוסובוב, שבנו בן הארבעה חודשים מת לאחר שעבר התעללות, הואשם גם בתקיפת קטין והתעללות בחסר ישע.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין טל אדיר כהן, לפני כשלושה שבועות, עת שהו השניים בביתם, "עשה הנאשם בתינוק מעשה התעללות גופנית, תקף אותו וגרם לו לחבלות חמורות בראשו ולנזק מוחי", זאת, "בנסיבות שאינן ידועות בבירור".

כתוצאה ממעשיו של האב, מצבו של התינוק החל להידרדר במהירות. אז, התקשר יוסובוב למד"א, "ודיווח כי התינוק נחנק מפורמולת החלב ששתה, הוא חיוור, מתקשה לנשום ובקושי פותח את עיניו". מוקדנית מד"א הנחתה את האב כיצד לטפל בתינוק, ובמקביל הוזעק צוות רפואי אל הבית.

לכתבות נוספות בנושא >>

החשד להתעללות באשקלון: נקבע מותו של התינוק

החשד לרצח התינוק בדרום: "האב הטיח את התינוק – האם הייתה עדה"

עם אזיקים: ההורים החשודים ברצח הגיעו להלוויית התינוק • תיעוד

Whatsapp Image 2020 11 23 At 1
הלווית התינוק

כשהפרמדיקים הגיעו למקום, הם מצאו את התינוק בהכרה מעורפלת, כשהוא "חיוור, אפאטי, איבריו שמוטים ועל ראשו סימני חבלה", לשון כתב האישום. הוא הובהל לבית החולים ברזילי, שם אושפז במצב קשה.

"יוסובוב, במעשיו המתוארים, בהיותו אחראי על קטין שהינו תינוק חסר ישע, עשה בו מעשה התעללות גופנית, תקף אותו וגרם לו לחבלות חמורות, ובכך גרם למותו בקלות דעת". יחד עם כתב האישום, הפרקליטות הגישה גם בקשת מעצר עד תום ההליכים.

תחנת משטרה באשקלון | צילום: חדשות 13

כאמור, בתחילת החודש אושפז התינוק בבית החולים ברזילי, כשהוא סובל מחבלות קשות. כמה ימים לאחר מכן, נקבע לו מוות מוחי עד שבהמשך, הוא הלך לעולמו. המשטרה עצרה את שני הוריו בחשד להתעללות, וכעבור כמה ימים שחררה את האם לביתה.