החשד להתעללות באשקלון: נקבע מותו של התינוק

לאחר שאתמול נקבע מותו המוחי של בן הארבעה חודשים, שאושפז בטיפול נמרץ עם חבלת ראש קשה, בית החולים ברזילי עדכן כי ליבו של התינוק נדם. החשד נגד הוריו השתנה לעבירת המתה

זמן צפייה: 02:38

התינוק בן הארבעה חודשים מאשקלון, שהוריו חשודים כי התעללו בו, מת הבוקר (שלישי) בבית החולים ברזילי. זאת, לאחר שאתמול נקבע לו מוות מוחי. לפני כן, הוא היה מאושפז במשך שבוע מחלקה לטיפול נמרץ ילדים עם חבלת ראש קשה. ההודעה בדבר מותו נמסרה למשפחה. בעקבות מות התינוק, החשד נגד ההורים השתנה מהתעללות בחסר ישע לעבירת המתה .

כזכור, שלשום אמר נציג המשטרה בדיון בהארכת המעצר של ההורים כי "התינוק אינו מגיב", וסיפר כי "נגרם לו נזק מוחי בלתי הפיך". מעצרם של השניים הוארך בחמישה ימים, זאת אחרי שהחשד לגביהם התחזק בעקבות תכתובות וואטסאפ בינם לבין בני משפחתם, שהוצגו בדיון.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

מסתערים על החנויות: תורים במרכזי הקניות הפתוחים • צפו

בג"ץ לנתניהו: נמק מדוע הסדר ניגוד העניינים לא תקף לגביך

פיצוץ קטלני במפעל באשדוד: שני פועלים נהרגו, 2 נוספים נפצעו

גבר אזוק (אילוסטרציה)
גבר אזוק (אילוסטרציה) | צילום: Shutterstock

באחת ההתכתבויות בין ההורים, כתבה האם לאב כי "כשקילחתי אותו לפני כמה ימים ראיתי את זה ועכשיו זה נהיה יותר כהה". האב השיב: "הוא קיבל מכה שם. זה לא ממאמץ, זה סימן שמתאחה ממכה. תמרחי לו אלוורה על עמוד השידרה עד שייספג, לפחות שלא יכאב לו".

ביום שישי האחרון הורשו הוריי הפעוט לבקר אותו בבית החולים. תחילה, היה זה האב שהובא למקום על ידי השוטרים, ולאחר מכן הצטרפה האם. היא נפגשה עם הרופאים וקיבלה עדכון בדבר מצב התינוק, ובתום הביקור הם הוחזרו למעצר.