רה"מ: "אם נצטרך נעצור את המשך ההקלות - ונהדק את אלה שניתנו"

נתניהו התייחס לעלייה בנתוני התחלואה בפתח ישיבת הממשלה, והזהיר: "אם לא נפעל מייד - אנחנו בסכנה". לדבריו, "חייבים לעשות הכול כדי למנוע החרפה, שתוביל למחוזות קשים בהרבה משספגנו"

בנימין נתניהו
בנימין נתניהו | צילום: חדשות 13

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) לעלייה בנתוני התחלואה, והזהיר: "אם יהיה צורך - נעצור את המשך ההקלות, ואף נהדק את אלה שכבר נתנו". את הדברים אמר בפתח ישיבת הממשלה.

"אנחנו חייבים לעשות הכול כדי למנוע החרפה של המצב, שיכול להביא אותנו למחוזות קשים בהרבה, אפילו יותר קשים ממה שספגנו עד עכשיו", המשיך. "מצב התחלואה שלנו, יחסית למדינות ה-OECD, הוא טוב. אבל אנחנו חייבים לשמר את זה, אנחנו בסכנה שלא נשמור על זה אם לא נפעל מייד".

עוד התייחס ראש הממשלה לסוגיית החיסונים, ואמר: "נדון השבוע במתווה חלוקת החיסונים. המדיניות היא להביא כמה שיותר חיסונים מכמה שיותר מקורות".

עוד בחדשות 13:

569 נדבקים חדשים אובחנו אתמול; עלייה בשיעור הבדיקות החיוביות

מות התינוק בדרום: האב הואשם בהמתה בקלות דעת של בנו התינוק

תושב ערד ירה למוות באדם שפרץ לרכבו: "לא ניסיתי לפגוע בו"

בדיקת קורונה במעבדה
בדיקת קורונה במעבדה | צילום: Shutterstock

הבוקר עדכן משרד הבריאות כי אתמול אובחנו 569 נדבקים חדשים בקורונה בישראל, לאחר שבוצעו במהלך היום כ-17 אלף בדיקות. 3.3% מהבדיקות היו חיוביות - עלייה לעומת הימים האחרונים.

עוד עולה מהנתונים כי 273 מהחולים במצב קשה, מהם 104 במצב קריטי ו-112 מחוברים למכונות הנשמה. 510 מכלל החולים מאושפזים בבתי החולים. מניין מקרי המוות מהנגיףבישראל עומד על 2,854.