הרצליה: גננת נעצרה בחשד להתעללות בפעוטות

הפרשה נחשפה לאחר שאחת האמהות צפתה במצלמות האבטחה של הגן וגילתה כי הגננת, תושבת כפר סבא כבת 40, נוהגת באלימות כלפי הילדים שבאחריותה. בעלה של החשודה נעצר בחשד כי איים על מנהלת הגן

גן ילדים, אילוסטרציה
גן ילדים, אילוסטרציה | צילום: GettyImages

גננת בת 40 נעצרה בתחילת השבוע בחשד להתעללות בפעוטות בגן בהרצליה. זאת לאחר שאחת האמהות צפתה במצלמות האבטחה שהותקנו בגן, וראתה כי הגננת נוהגת באלימות כלפי הפעוטות. בעקבות כך פנו מנהלת הגן וכמה הורים למשטרה והגישו תלונה. עם תום חקירתה שוחררה הגננת למעצר בית. בעלה של הגננת נעצר ונחקר אף הוא בחשד כי איים על מנהלת הגן. בסיום חקירתו שוחרר בתנאים מגבילים.

לפני כשבוע נעצרה מטפלת מנס ציונה שתועדה כשהיא מטלטלת תינוק כבן שנה שעליו שמרה, ומכה אותו בפניו בעודו בוכה וצורח. הורי התינוק הגישו תלונה במשטרה, וזו חוקרת את המקרה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

לאחר מעצר המטפלות בחשד להתעללות: אם נוספת התלוננה במשטרה

חשד להתעללות בתינוקת בחיפה: נעצרו שתי מטפלות במעון • תיעוד

שנתיים לאחר תיעוד חדשות 13: 3 מטפלות הואשמו בהתעללות בקשישה

המטפלת המתעללת מנס ציונה
המטפלת המתעללת מנס ציונה

אמו של התינוק, בת אל רוגוב, סיפרה למערכת "הצינור" כי בתקופה האחרונה היא ובעלה חשדו שמשהו אינו כשורה והחליטו להתקין מצלמות בבית הסבתא, שם שהה התינוק. היום, גילו השניים את התמונות הקשות, ומיהרו כאמור לתחנת המשטרה כדי להתלונן. "הוא היה חוזר מדי פעם עם סימן פה, סימן שם, והיו אומרים לנו 'די, הוא ילד, הוא נופל'", סיפרה רוגוב. "בימים האחרונים כשאני מרימה אותו אז הוא מתלונן וכשהוא שוכב על הצד הוא מתלונן. בבקרים האחרונים, כשהגעתי למטפלת הוא לא רצה ללכת אליה".

המטפלת מסרה את גרסתה להאשמות העולות נגדה: "לא נתתי מכה לפעוט, לא טלטלתי אותו, לא הייתה מכה", אמרה. לדבריה, "אני תמיד מטפלת בו באופן מסור, אני אוהבת אותו כמו נכד. טיפלתי בו ועשיתי הכל כדי שיהיה לו טוב". לטענתה של המטפלת גם אביו של הילד יכול לאשר את חפותה: "האבא עובד מהבית המון פעמים, והוא אף פעם לא ראה שום דבר כזה". המטפלת הוסיפה כי התיעוד מעוות: "הסרטון לא הוצג כהווייתו, אני בהלם. עשרים שנה שאני מטפלת בילדים". בסוף דבריה ציינה כי אין לה עבר פלילי.