מטלטלת - וסוטרת בפנים: מטפלת מנס ציונה תועדה מכה תינוק בוכה

בת אל רוגוב ובעלה התקינו מצלמות לאחר שזיהו אצל בנם סימני התעללות. כשבדקו את הסרטונים, גילו את התמונות קשות והגישו תלונה במשטרה. "איך אפשר לעשות דבר כזה לילד? כואב לי"

זמן צפייה: 01:59

מטפלת מנס ציונה תועדה אתמול (רביעי) כשהיא מטלטלת תינוק כבן שנה שעליו שמרה, ומכה אותו בפניו בעודו בוכה וצורח. הורי התינוק הגישו תלונה במשטרה, וזו חוקרת את המקרה.

אמו של התינוק, בת אל רוגוב, סיפרה למערכת "הצינור" כי בתקופה האחרונה היא ובעלה חשדו שמשהו אינו כשורה והחליטו להתקין מצלמות בבית הסבתא, שם שהה התינוק. היום, גילו השניים את התמונות הקשות, ומיהרו כאמור לתחנת המשטרה כדי להתלונן.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

ברקע המתיחות עם סין: טראמפ הכריז על מצב חירום בתחום התקשורת

מפצח האגוזים: התגלית הישראלית שמצליחה לרפא אלרגיות

בתום דו קרב פנדלים: בני יהודה זכתה בגביע המדינה בכדורגל

מטפלת תועדה מכה תינוק כבן שנה בנס ציונה
מטפלת תועדה מכה תינוק כבן שנה בנס ציונה | צילום: פייסבוק

"הוא היה חוזר מדי פעם עם סימן פה, סימן שם, והיו אומרים לנו 'די, הוא ילד, הוא נופל'", סיפרה רוגוב. "בימים האחרונים כשאני מרימה אותו אז הוא מתלונן וכשהוא שוכב על הצד הוא מתלונן. בבקרים האחרונים, כשהגעתי למטפלת הוא לא רצה ללכת אליה".

רוגוב סיפרה גם על התחושות הקשות לאחר שהמקרה התגלה. "חשכו עינינו, הרגשתי שאני פשוט בתוך סיוט שאני לא מצליחה להתעורר ממנו". "איך אפשר לעשות דבר כזה לילד? כואב לי"

קודם לכן, דודתו של התינוק, העלתה את התיעוד לפייסבוק וכתבה: "שימו מצלמות בכל פינה, אל תתביישו. אין אמונה באף אחד. המצלמה גלויה ולא נסתרת, וזה רק מעיד כמה שהיא לא שולטת בעצמה - כשהיא יודעת שהיא מצולמת".

ח"כ פנינה תמנו שטה (כחול לבן) התייחסה למקרה ההתעללות וכתבה כי "הזעזוע להיחשף פעם אחר פעם למטפלות מכות תינוקות ופעוטות חסרי ישע, הוא גדול. אני קוראת לבתי המשפט להקשיח את דעתם ולהעניש בחומרה כל מי פוגע בפעוטות. מקומם רק בכלא".