בתום דו קרב פנדלים: בני יהודה זכתה בגביע המדינה בכדורגל

הקבוצה משכונת התקווה ניצחה 4-5 בבעיטות הכרעה מהנקודה הלבנה וזכתה בתואר בפעם השנייה בשלוש שנים. מכבי נתניה הבקיעה את השער הראשון בדקה הרביעית, והכתומים השוו בדקה ה-82

בני יהודה מניפה את גביע המדינה בכדורגל
בני יהודה מניפה את גביע המדינה בכדורגל | צילום: דני מרון, אתר ערוץ הספורט

בני יהודה היא מחזיקת גביע המדינה בכדורגל לעונת 2019-2018, לאחר שניצחה אמש (רביעי) באצטדיון סמי עופר את מכבי נתניה בתוצאה 4-5 בדו קרב פנדלים. זאת, לאחר שנשמר תיקו 1-1 עד לדקה ה-120. הקבוצה זכתה בתואר בפעם הרביעית בתולדותיה ופעם בשנייה בשלוש השנים האחרונות, ותשחק במוקדמות הליגה האירופית.

שתי הקבוצות רושמות עונה מצוינת בליגת העל ומשחקות בפלייאוף העליון. נתניה ממוקמת שלישית עם 52 נקודות - מקום שמוביל למוקדמות הליגה האירופית, בעוד בני יהודה נמצאת במקום החמישי עם 48 נקודות - שני מחזורים לסיום העונה.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

המחטף של משרד החינוך לפרץ: עיגנו הנחיות בנושא לימוד יהדות

רעידת אדמה בעוצמה 4.4 הורגשה במספר מוקדים במרכז הארץ

לונדון כן מחכה לנו: התחרות על הטיסות גוברת - והמחירים יורדים

בני יהודה מניפה את גביע המדינה בכדורגל
בני יהודה מניפה את גביע המדינה בכדורגל | צילום: דני מרון, אתר ערוץ הספורט

את דרכה במפעל החלה נתניה בסיבוב השמיני עם ניצחון 1-5 על מ.ס דבורייה. בשמינית הגמר הדיחו הצהובים-שחורים את הפועל באר שבע, לאחר שהקבוצות סיימו בתיקו מאופס בתום 120 דקות, ונתניה ניצחה 2-4 בדו קרב הפנדלים. במפגש הכפול ברבע הגמר ניצחה את מכבי פתח תקווה 0-1 במשחק הראשון, והקבוצות סיימו בתיקו 1-1 במשחק השני. בחצי הגמר, גברה נתניה על הפועל חדרה בתוצאה 0-1.

בני יהודה פתחה בניצחון 1-3 על בית"ר נורדיה-ירושלים בסיבוב השמיני ובשמינית הגמר גברה 0-2 על הפועל נצרת עלית. ברבע הגמר ניצחה במפגש הכפול את הפועל עפולה - כשבמשחק הראשון ניצחה 0-2 ובשני הקבוצות סיימו בתיקו 0-0. בחצי הגמר הדיחו הכתומים את אלופת המדינה והפייבוריטית לזכייה - מכבי תל אביב, בתוצאה 0-1.