שלוש שנות מאסר וחצי לצעיר שהצית את ביתה של כרמל מעודה

בית המשפט המחוזי מרכז גזר את עונשו של אדיר רצון, בן 19 מקרני שומרון, שהצית את ביתה של הגננת שהואשמה ב-18 מקרים של התעללות בתינוקות ופעוטות בגן שאותו ניהלה בראש העין

זמן צפייה: 01:24

בית המשפט המחוזי מרכז גזר הבוקר (חמישי) שלוש שנות מאסר וחצי על אדיר רצון, הצעיר שהצית לפני כשנה את ביתה של כרמל מעודה - "הגננת המתעללת". עוד הוטלו עליו פיצוי של 50 אלף שקלים ושמונה חודשי מאסר על תנאי. רצון, בן 19 מקרני שומרון, אוכן בזירה וככל הנראה פעל לבדו, וכמו כן תועד במצלמות האבטחה שהיו במקום.

כזכור, מעודה הואשמה ב-18 מקרים של התעללות בפעוטות בגן שבו ניהלה בראש העין. הפרשה גררה אחריה סערה וזעם רב בקרב הורי הילדים שלמדו בגן שלה. כרמל ערערה על ההחלטה להשאירה במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה - ושוחררה למעצר בית בתנאים מגבילים. עד לימים אלו משפטה של מעודה טרם נפתח, וההורים זועמים.

לכתבות נוספות בנושא >> 

משפטה של כרמל מעודה טרם נפתח – הכאב של הורי הילדים רק מתגבר

עורך דינה של כרמל מעודה ביקש להתפטר מייצוגה

"הטיחה לרצפה": הסייעת בגן של כרמל מעודה מואשמת שתקפה 5 ילדים

אדיר רצון בבית המשפט
אדיר רצון בבית המשפט | צילום: איוון אלכסביץ' - חדשות 13

לפני כחצי שנה פורסם כי מסתמנת עסקת טיעון אפשרית בעניינה של מעודה. עו"ד אפרים דמרי, שמייצג את מעודה, פנה לפרקליטות והציע להם עסקה, לפיה מעודה תשב במאסר מספר שנים ובכך יסתיים הדיון בתיק.

בפרקליטות שמעו את הצעתו ופנו להורים כדי לשמוע את חוות דעתם, שככל הנראה לא תהיה חיובית - מאחר ומדובר במספר שנים מועט. עם זאת, המגעים לכיוון עסקת הטיעון כבר נמצאים על פני השטח.

גם הסייעת בגן של מעודה, לירז נתן, הואשמה בגין תקיפת חמישה פעוטות. מכתב האישום עולה כי בתקופה של כשלוש שנים שבה הועסקה בגן, תקפה פעוטות בכך שהניחה את רגליה על אחת מהן, הצמידה את גופה למזרן וסטרה לידה. בהזדמנויות אחרות שילבה ידיהם של הילדים בכוח רב, גררה אותם בחוזקה והטיחה אותם בעוצמה ברצפה.