הותר לפרסום: אדיר רצון בן ה-18 הוא החשוד בהצתת בית הגננת

הוארך עד ליום ראשון מעצרו של הצעיר, תושב קרני שומרון, החשוד בהצתת ביתה של כרמל מעודה בסופ"ש שעבר. עורך דינה של מעודה הגיש בקשה לביהמ"ש להיפגש עם פסיכיאטר: "אינה זוכרת את האירועים"

זמן צפייה: 01:24

ההתעללות בגן בראש העין: בית המשפט התיר הבוקר (שישי) לפרסום כי אדיר רצון, הוא הצעיר בן ה-18 תושב קרני שומרון החשוד בהצתת ביתה של הגננת כרמל מעודה, הנאשמת בהתעלללות בפעוטות, בסוף השבוע שעבר. בית המשפט האריך את מעצרו עד ליום ראשון הקרוב.

לפי נציג המשטרה בדיון הקודם שנערך ביום ראשון השבוע, הצעיר אוכן בזירה וככל הנראה פעל לבדו. זאת, לאחר שאמש תועד החשוד במצלמות כשהגיע, לכאורה, עם רכב פרטי למקום. אף על פי כן, עדיין לא בוצע חיפוש בביתו. בן ה-18 טען מצידו, כי נחבל בזמן מעצרו והוכה על ידי השוטרים. השופטת אופיר כתבי-ריבלין קבעה כי לנוכח טענות החשוד לאלימות מצד המשטרה, תיק החקירה יעבור לבדיקת מח״ש. עו״ד רועי לנג שמייצג את הצעיר מסר כי "לא יכול להיות שהחשוד מקבל מכות נמרצות מהשוטרים, חבול כולו".

כרמל מעודה
הגננת כרמל מעודה

אתמול הגישה כרמל מעודה, באמצעות עורך דינה בקשה לבית המשפט המחוזי להיפגש עם פסיכיאטר. זאת, לאחר שמסרה גרסה לפיה היא אינה זוכרת את האירועים. מעודה החליפה עורך דין, ופרקליטה החדש, אפרים דמרי, הודיע לאחר שנפגש עמה שגרסתה מחייבת הערכה של גורם מקצועי.

הפרקליטות תודיע בימים הקרובים אם היא מסכימה לכך, ואז הבקשה תובא לפתחו של בית המשפט. אם הבקשה תתקבל, ייתכן שתעבור חוות דעת פסיכיאטרית שתבדוק אם מעודה סבלה מאי שפיות זמנית.

ביום ראשון נחשף בחדשות 13 כי טרם הצתת הבניין שבו פעל הפעוטון של כרמל מעודה - "הגננת המתעללת" מראש העין, התקשרה זו למשפחתה והתנצלה בפניהם. "אני מבקשת סליחה שאתם צריכים לעבור את זה בגללי. אין לי מושג איך עשיתי את הדברים האלה. אני מבקשת סליחה מכל מי שנפגע", כך לדברי בני המשפחה.