עורך דינה של כרמל מעודה ביקש להתפטר מייצוגה

עו"ד אפרים דימרי, המייצג את הגננת הנאשמת בהתעללות בפעוטות, הגיש בקשה שבה הסביר כי אין באפשרותה של מעודה לשלם לו וביקש שהתפקיד יעבור לסנגוריה הציבורית. הפרקליטות מתנגדת לבקשה

זמן צפייה: 00:42

עו"ד אפרים דימרי, המייצג את כרמל מעודה הנאשמת בהתעללות בפעוטות, הגיש היום (ראשון) בקשה להתפטר מייצוגה. בבקשתו הסביר דימרי כי החליט להתפטר מכיוון שאין ביכולתה של מעודה לשלם את משכורתו. עוד ביקש עורך הדין שהתפקיד יעבור לסנגוריה הציבורית.

הפרקליטות, עם זאת, מתנגדת לבקשתו של הפרקליט. זאת, משום שבעבר ניתנה למעודה הצעה לייצוג של סנגור ציבורי והיא התנגדה.

ניקול דניאל, שבנה למד בגן של מעודה, התייחסה לבקשה: "קיבלנו כעת הודעה כי עו״ד אפרים דימרי מבקש להשתחרר מתפקידו כעורך דינה של כרמל. אני מקווה שהסיבה נעוצה במצפון מוסרי שהופיע לאחר מספר חודשים והבנה של חומרת המעשים של מרשתו.. מדובר בעורך דין שני שעוזב את התיק, מקווה שזה מעיד על חומרת המעשים ועל כך שזה מחליא שהנאשמת אינה מביעה חרטה וכפי שביהמ"ש הגדיר בעצמו, איבדה כל צלם אנוש".

עוד בחדשות 13:

המשטרה ידעה מראש? צו המעצר הוצא יומיים לפני ניסיון החיסול

"הטיחה לרצפה": הסייעת בגן של כרמל מעודה מואשמת שתקפה 5 ילדים

"המקור": כך התנהלה חקירת המשטרה בפרשת ההתעללות בילדים בי-ם

כרמל מעודה בבית המשפט
כרמל מעודה בבית המשפט | צילום: חדשות 13

לפני שבוע הוגש כתב אישום נגד לירז נתן, שהייתה סייעת בגן של כרמל מעודה, בגין תקיפת חמישה פעוטות. מכתב האישום עולה כי בתקופה של כשלוש שנים שבה הועסקה בגן, תקפה פעוטות בכך שהניחה את רגליה על אחת מהן, הצמידה את גופה למזרן וסטרה לידה. בהזדמנויות אחרות שילבה ידיהם של הילדים בכוח רב, גררה אותם בחוזקה והטיחה אותם בעוצמה ברצפה.

נתן נאשמת כי הושיבה קטינים בחוזקה על כיסאות כשגב חולצתם מולבש על משענת כיסא כדי למנוע תזוזתם, דבר שגרם לאחד הקטינים להתפתל במשך כמה דקות עד שהצליח להשתחרר מהכיסא אליו היה כבול. מאישום נוסף עולה כי העמידה את אחת מילדות הגן כשפניה מופנות לקיר, מבלי שתוכל להיתמך בדבר, ונאלצה לצפות בחבריה משחקים ואוכלים את ארוחת הבוקר שנמנעה ממנה.

עו''ד אפרים דמרי
עו''ד אפרים דמרי

בהזדמנות אחרת נאשמת נתן כי הכתה קטין באמצעות מטלית ניקוי, אחזה בחוזקה בזרועו והטיחה אותו על מזרן, הכתה אותו בזרועו ומשכה את ראשו לאחור. נתן אף תחבה בחוזקה פרוסת לחם לפיו של אחד הקטינים, הטיחה קטינה אל הקיר, גררה אותה והטיחה אותה על כיסא בעוצמה רבה, תוך שטלטלה אותה ואחזה בפניה בכוח ומשכה קטין בזרועו לקצה השני של החדר והושיבה אותו על הרצפה בחוזקה. כך לפי כתב האישום.