החשד להתעללות בתינוק בדרום: נקבע מוות מוחי לבן הארבעה חודשים

לאחר שכבר אתמול בדיון בעניינם של ההורים החשודים טען נציג המשטרה כי "לתינוק נגרם נזק בלתי הפיך", הרופאים בביה"ח ברזילי, שם הוא אושפז במצב קשה, נאלצו לקבוע מוות מוחי

בית החולים "ברזילי" שבאשקלון
בית החולים "ברזילי" שבאשקלון | צילום: מתוך פייסבוק

הצוות הרפואי בבית החולים ברזילי שבאשקלון קבע היום (שני) מוות מוחי לתינוק בן הארבעה חודשים, אשר אושפז בשבוע שעבר במחלקת טיפול נמרץ כשהוא במצב קשה, לאחר שעל פי החשד עבר התעללות קשה על ידי הוריו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

שאשא-ביטון: אפשר היה למצוא דרך להחזיר את התלמידים לבתי הספר

גורמים במשרד הבריאות: "נמשיך להתנגד לפתיחת כיתות ה'-ו'"

ה-OECD מצטרף להתנגדות להעדפת סחורה ישראלית: "הצעה חריגה"

בית החולים ''ברזילי'' שבאשקלון
בית החולים ''ברזילי'' שבאשקלון | צילום: פייסבוק

כזכור, רק אתמול אמר נציג המשטרה בדיון בהארכת המעצר של ההורים כי "התינוק אינו מגיב", וסיפר כי "נגרם לו נזק מוחי בלתי הפיך". מעצרם של השניים הוארך בחמישה ימים, זאת אחרי שהחשד לגביהם התחזק בעקבות תכתובות וואטסאפ בינם לבין בני משפחתם, שהוצגו בדיון.

באחת ההתכתבויות בין ההורים, כתבה האם לאב כי "כשקילחתי אותו לפני כמה ימים ראיתי את זה ועכשיו זה נהיה יותר כהה". האב השיב: "הוא קיבל מכה שם. זה לא ממאמץ, זה סימן שמתאחה ממכה. תמרחי לו אלוורה על עמוד השידרה עד שייספג, לפחות שלא יכאב לו".

גבר אזוק (אילוסטרציה)
גבר אזוק (אילוסטרציה) | צילום: Shutterstock

ביום שישי הורשו השניים לבקר את בנם בבית החולים. תחילה, היה זה האב שהובא למקום על ידי השוטרים, ולאחר מכן הצטרפה האם. היא נפגשה עם הרופאים וקיבלה עדכון בדבר מצב התינוק, ובתום הביקור הם הוחזרו למעצר.