באופן חריג: ההורים החשודים בהתעללות בתינוק ביקרו אותו בביה"ח

המשטרה אפשרה לבני הזוג, החשודים בהתעללות בבנם בן הארבעה חודשים, לבקר אותו בביה"ח ברזילי שבו הוא מאושפז, ולקבל עדכון מרופאיו על מצבו. בתום הביקור חזרו השניים למעצרם

בית החולים ברזילי באשקלון

החשד להתעללות בתינוק בדרום: ההורים החשודים בהתעללות בבנם התינוק הורשו היום (שישי) לבקר אותו בבית החולים "ברזילי" שבאשקלון, שבו הוא מאושפז. זאת, לאחר אישור חריג שנתנה המשטרה למהלך.

תחילה הובא למקום האב על ידי השוטרים, ולאחר מכן הואה לבית החולים גם האם. היא נפגשה עם הרופאים וקיבלה עדכון בדבר מצבו של בנו. בתום הביקור הוחזרו השניים למעצרם. בתוך כך, נמשכת חקירת נסיבות המקרה.

עוד בחדשות 13:

האם החשודה בהתעללות בבנה פרצה בבכי בדיון: "רוצה להיות איתו"

גם האם נעצרה בחשד להתעללות בתינוק: "לא מאמינה שבעלי פגע בו"

"השליטה בגן אווירה של טרור": אישום נגד הגננת המתעללת מר"ג

אישה צעירה באזיקים
אישה באזיקים | צילום: רויטרס

האם ביקשה לבקר את בנה בדיון שנערך אתמול בבית משפט השלום באשקלון, שבו הוארך מעצרה בארבעה ימים. במהלך הדיון בעניינה, פרצה האם בבכי ואמרה לשופטים: "בבקשה, אני רוצה להיות איתו". לאם, צעירה בת 24 שעובדת ביחידת סייבר ביטחונית, אין עבר פלילי.

האם, שנעצרה כיממה לאחר שגם אביו נעצר בגין אותם חשדות, הוסיפה וטענה כי "הכאב הוא שגם אני וגם האבא של התינוק לא איתו. הקול שלי יכול להרגיע אותו, אני רוצה ללכת להיות לצידו בבית החולים, לחבק אותו", ביקשה, ותהתה: "מה רוצים ממני? לא פגעתי בו. אין לי הסבר לחבלות".

האם סיפרה בעדותה כי הבחינה בסימנים מחשידים על גופו של בנה, אך לדברי השופטת היא "פירשה אותם לכל הפחות בצורה מקלה". לדוגמה, כאשר הבחינה במכה יבשה בגבו, היא שאלה את בן זוגה אם הוא יודע מה מקור המכה, ואז "השיבה לחוקרת כי לא היא ולא בעלה הפילו את הפעוט אך ייתכן שקיבל מכה".

מנגד, נציג המשטרה טען בדיון כי מהחקירה עלה שלא מדובר במקרה בודד. "ישנם עוד חבלות נוספות שנגרמו באירועים נוספים", אמר, "אנחנו נמצאים בראשיתה של חקירה. היא לא יודעת לתת עדות שדוחה את החשדות נגדה, יש לה מעורבות ישירה - וכל אלה מעידים על רף מסוכנות", סיכם.

כזכור, בשלישי בערב, תינוק בן ארבעה חודשים אושפז במצב קשה בבית החולים ברזילי, כשהוא סובל מפגיעת ראש קשה ונשקפת סכנה לחייו. האב, בן 27 שהיה זה שהביא את התינוק לבית החולים, עוכב לחקירה בחשד להתעללות ובהמשך נעצר.