חשד להתעללות: תינוק בן 4 חודשים אושפז במצב קשה - אביו נעצר

התינוק הועבר לטיפול בביה"ח ברזילי שבאשקלון, כשהוא סובל מחבלת ראש קשה. האב, שהביא אותו לאשפוז ולאחר מכן נעצר, אמר למשטרה שהוא מכחיש את החשדות וטען שבנו סבל ממצוקה נשימתית

זמן צפייה: 00:26

פעוט בן ארבעה חודשים אושפז הערב (שלישי) במצב קשה בבית החולים ברזילי שבאשקלון. אביו, שהביא אותו לבית החולים כשהוא סובל מפגיעת ראש קשה, עוכב לחקירה בחשד להתעללות ואחר כך נעצר.

האב הכחיש את הטענות ומסר במשטרה: "האכלתי את התינוק ולאחר שהוא סיים לאכול השכבתי אותו על הבטן והלכתי לשירותים. כמה דקות לאחר מכן שמעתי קולות של השתנקות, של חנק. רצתי לילד וראיתי שהוא כולו עם קיא וחיוור מאוד. הזמנתי את מגן דוד אדום ופינינו אותו לבית החולים".

ההחלטה לעצור את האב התקבלה בעקבות חוות דעת רפואית, והוא צפוי להיות מובא בהמשך היום להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון. עם זאת, גורם במשטרה מסר לחדשות 13 כי מוקדם לקבוע מה בדיוק קרה כי הילד סובל ממום בראשו. בשלב הראשון הוא ייחקר באזהרה ולאחר מכן תתקבל החלטה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

למרות החשש מהנגיף: הישראלים ממשיכים להתחתן – בניגוד להנחיות

נתניהו: "מקיים קשר חם עם ביידן ופוגש את מנהיגי שתי המפלגות"

"לישראל יש את התשתיות הטובות ביותר": שיחת פרידה מפרופ' גמזו

מבית החולים ברזילי נמסר בתגובה: "מצבו של הפעוט קשה והוא מאושפז בטיפול נמרץ ילדים. אביו של הפעוט הוא זה שהביא אותו הערב אל בית החולים ברזילי, כשהוא שסובל מפגיעת ראש קשה ובית החולים פנה למשטרה ולגורמי הרווחה. האב נחקר כעת, אבל במשטרה מדגישים כי הם בודקים את כל כיווני החקירה".