גם האם נעצרה בחשד להתעללות בתינוק: "לא מאמינה שבעלי פגע בו"

אחרי שאבי התינוק נעצר בחשד להתעללות בתינוק באשקלון, גם בת זוגו נעצרה ואמרה למשטרה: "הוא אבא נפלא". לפני כשבועיים הילד סבל מנפיחות בראשו – באיכילוב אמרו להורים שאין להם ממה לדאוג

זמן צפייה: 02:29

פרסום ראשון: אמו של התינוק שהובא אמש לבית החולים ברזילי בעיר, נעצרה הבוקר (רביעי) ונלקחה לחקירה. כזכור, אתמול פעוט בן ארבעה חודשים אושפז במצב קשה, לאחר שאביו הביא אותו לבית החולים כשהוא סובל מפגיעת ראש קשה. בהמשך, האב עוכב לחקירה בחשד להתעללות ואחר כך נעצר. מעצרו הוארך בחמישה ימים.

בגרסה שנתנה האם למשטרה, סיפרה כי "הייתי בעבודה בזמן האירוע. בן זוגי התקשר וסיפר לי שהוא בבית חולים עם התינוק וביקש שאבוא וכי אין מה לדאוג". עוד הוסיפה האם: "אני לא מאמינה שהוא עשה לו משהו, הוא אבא נפלא שמטפל באהבה גדולה בתינוק שלנו".

סבתו של התינוק, אימה של האם, אמרה בבית המשפט: "הם היו אצלי חודשיים אחרי הלידה, הוא אבא למופת - הלוואי שלילדים שלי היה אבא כזה. גם אם אני אראה בעיניים שלי את החשוד אני לא מאמינה, אני לא מאמינה שהוא עשה את זה. הבן-אדם כמו בן בית אצלי".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

ה'-ו' ילמדו לפחות 3 ימים, עד 20 בקבוצה: מתווה החזרה ללימודים

אחרי הביקורת: רשת איקאה דחתה את פתיחת החנויות ביממה

קבינט הקורונה צפוי להתכנס – ולדחות את שלב ההקלות השלישי

אישה צעירה באזיקים
אישה צעירה באזיקים | צילום: רויטרס

מפרטים חדשים שהגיעו לידי חדשות 13, עולה כי לפני כשבועיים התינוק סבל מנפיחות בראשו ונלקח לטיפול בבית החולים איכילוב בתל אביב, שם נאמר להורים כי מדובר בתופעה מוכרת וכי אין סיבה לדאגה. כמו כן, בבית החולים בודקים כעת האם הפעוט סובל גם משבר בידו. עו"ד שרון וקנין, סנגורם של ההורים, אמר בתגובה כי "האב מכחיש את המיוחס לו וטוען כי הילד נחנק לאחר שאכל".

עו''ד שרון וקנין
עו''ד שרון וקנין

ההחלטה לעצור את האב התקבלה בעקבות חוות דעת רפואית, והוא צפוי להיות מובא בהמשך היום להארכת מעצר בבית משפט השלום באשקלון. עם זאת, גורם במשטרה מסר לחדשות 13 כי מוקדם לקבוע מה בדיוק קרה כי הילד סובל ממום בראשו. בשלב הראשון הוא ייחקר באזהרה ולאחר מכן תתקבל החלטה.

מבית החולים ברזילי נמסר אמש: "מצבו של הפעוט קשה והוא מאושפז בטיפול נמרץ ילדים. אביו של הפעוט הוא זה שהביא אותו הערב אל בית החולים ברזילי, כשהוא שסובל מפגיעת ראש קשה ובית החולים פנה למשטרה ולגורמי הרווחה. האב נחקר כעת, אבל במשטרה מדגישים כי הם בודקים את כל כיווני החקירה".