מתקפל – ונשבר: הביקורות קוטלות את הסלולרי החדש של סמסונג

ה"גלאקסי פולד" של החברה הועבר לכתבי טכנולוגיה אמריקנים לצורך סקירה, אך אלו טענו כי קיפול שלו גורם לתקלות רבות. "התצוגה הפנימית כבר לא עובדת, אי אפשר להשתמש בצד הימני"

זמן צפייה: 02:32

אכזבה לסמסונג: ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית החלה לחלק בימים האחרונים את המכשיר החדש שייצרה, ה"גלאקסי פולד" המתקפל, לכתבי טכנולוגיה, כדי שיכתבו ביקורת על הטלפון ההיסטורי. אולם, כתבים רבים דיווחו כי המכשיר לא עומד במצופה ממנו.

לטענת המבקרים, קיפול המכשיר עלול להרוס אותו, ואף להביא לשבירתו. "התצוגה הפנימית כבר לא עובדת", כתב סטיב קובץ', עורך הטכנולוגיה של CNBC, לאחר שניסה את הטלפון. "הצד השמאלי רק מהבהב לפעמים ואי אפשר להשתמש בכלל בצד הימני".

לעוד כתבות בחדשות 13:

משרד הבריאות מזהיר את הטסים לחו"ל: התחסנו נגד חצבת בהקדם

תיעוד: רודפים אחרי נהג בדרום, מתנגשים - והופכים את רכבו

השר ארדן: "בשבועיים וחצי ניתנו כ-400 דוחות למשתמשי קנאביס"

טלפון סמסונג החדש
טלפון סמסונג החדש | צילום: החדשות 13

"בסמסונג אמרו במהלך תדרוך שזה אמור להחזיק מעמד במאות אלפי מחזורי פתיחה וסגירה, ואחרי יומיים ברור שזה לא המצב", הוסיף הכתב טוד האסלטון. אולם, יש לציין כי כתבים אחרים דווקא היו מרוצים מהטכנולוגיה החדשנית, וג'פרי פאולר, כתב הטכנולוגיה של ה"וושינגטון פוסט", אמר כי "פתחתי וסגרתי את זה מאה פעמים ולא ראיתי שנגרם נזק כלשהו".

בין היתר, התברר שקשה להבין שהמכשיר מגיע עם מין מגן דק שלא אמורים לקלף, אבל כמה מהדיווחים על תקלות אירעו גם למי שהשאירו את העטיפה הדקה. בסמסונג נזכרים בבהלה במכשיר ה-NOTE 7 המתפוצץ שירד מהמדפים במהירות, ומקווים כי ההשקה הגרועה היא תקלה מביכה בלבד, שלא מעידה על סופו של המכשיר – טרם מכירתו הראשונית.