תיעוד: רודפים אחרי נהג בדרום, מתנגשים - והופכים את רכבו

גבר שנסע לבאר שבע דיווח למשטרה כי מאזדה כחולה דולקת אחריו וכי נורו לעברו יריות - והתהפך תוך כדי שיחה עם השוטרים. החשוד המרכזי נעצר; הרקע לאירוע נחקר. "הם רוצים להרוג אותי"

זמן צפייה: 02:59

גבר המתגורר באחד היישובים הסמוכים לנתיבות, התקשר לאחרונה למשטרה ודיווח על שני חשודים במכונית מאזדה כחולה שעוקבים אחריו. שוטרי משטרת נתיבות נסעו מיד לכיוון ביתו ולאחר שלא מצאו את רכב המאזדה, החלו לבצע סריקות ביישוב.

תוך כדי הסריקות, עזב תושב הדרום את ביתו והח לנסוע לכיוון באר שבע, כשבכל הזמן הזה שוטרי מרחב נגב, שמבקשים לשמור על ביטחונו, נשארים איתו על הקו. שתי דקות לאחר מכן, זיהה האזרח את הרכב החשוד שוב, והחל לצעוק לעבר השוטרים בטלפון. "הנה האוטו, יש להם נשק, בבקשה בבקשה, אני בדרך לבד - הם רוצים להרוג אותי", נשמע הנהג אומר בהקלטות השיחה עם השוטרים.

ניידות משטרת נתיבות
ניידות משטרת נתיבות | צילום: החדשות 13

לדבריו, החשודים ירו לעברו, וכפי שנראה בתיעוד ממצלמת המכונית, נוגחים ברכבו שוב ושוב, עד שהתנגש במעקה בטיחות - והתהפך. לאחר כמה דקות, שבהן הנהג חילץ את עצמו מהרכב ההפוך, הוא חזר לתקשר עם השוטרים: "האוטו שלי הפוך, הם ברחו", אמר.

הטיפול המהיר של השוטרים, הוביל מהר מאוד לאיתור מסלול הנסיעה של החשודים, צעירים כבני 30 מרהט, וכעבור זמן קצר אותר הרכב זרוק ליד רהט. שעה קלה לאחר מכן הם איתרו את החשוד המרכזי, והוא נעצר. הרקע, בשלב הזה, עדין אינו ברור.