אחרי פרישתו מהעבודה: רוסו תורם משכורותיו מהכנסת לשיקום לוחם

חבר הכנסת החליט לתרום את 154 אלף השקלים שירוויח בתקופתו הקצרה בכנסת לקרן מיוחדת לשיקומו של לוחם צה"ל, שנפצע לפני כשני עשורים ומתמודד עם מחלה קשה ואותו הוא מלווה זה זמן מה

זמן צפייה: 01:13

טל רוסו, שפרש ממפלגת העבודה אך ממשיך לכהן כחבר כנסת עד שייערכו הבחירות, החליט לתרום את משכורותיו מהכנסת בשווי 154 אלף שקלים לשיקומו של לוחם צה"ל, שנפצע בקרב לפני יותר מ-20 שנה ומתמודד בשנים האחרונות עם מחלה קשה. במקביל החזיר את רכבו לכנסת וחזר לנהוג בג’יפ הפרטי שלו. רוסו מלווה את החייל זה זמן, והחליט לתרום את כספו לקרן מיוחדת למענו.

רוסו שוריין כמספר שתיים במפלגת העבודה על ידי יו"ר המפלגה דאז, אבי גבאי. עם הגשת הרשימה בבחירות לכנסת ה-21 אמר לעיתונאים, "48 השעות הראשונות שלי בפוליטיקה היו קשות יותר מ-40 השנים בצבא". לקראת הבחירות לכנסת ה-22, לאחר חמישה וחצי שבועות כחבר כנסת, הודיע רוסו על פרישה מהחיים הפוליטיים.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

דרמה במשרד המשפטים: השר אוחנה הדיח את המנכ"לית פלמור

האם הפיליפינית ושני ילדיה שנעצרו הבוקר נשלחו לגירוש מיידי

בריטניה: בוריס ג'ונסון נבחר לראשות הממשלה ויחליף את תרזה מיי

"נכנסתי לפוליטיקה עם תוכניות גדולות לשינוי במפלגת העבודה ולא פחות מכך, במדינת ישראל". כתב רוסו בהודעת הפרישה שלו בפייסבוק. "במציאות אליה נקלענו, בחירות מוקדמות ובחירת יו"ר למפלגה בפרק זמן כל כך קצר, אינם מאפשרים לי לעשות את הדברים כפי שקיוויתי" הוסיף. לסיום כתב: "איני רוצה להיות שותף לקרבות הירושה. אמשיך לפעול לטובת הציבור בדרכים אחרות".

אלוף במילואים טל רוסו
אלוף במילואים טל רוסו | צילום: החדשות 13