הקרב על הקול הרוסי: נתניהו ייפגש עם פוטין בשבוע הבא

לאחר שביטל פגישה עם ר"מ הודו, החליט ראש הממשלה להיוועד עם נשיא רוסיה בסוצ'י, ככל הנראה כדי למשוך אליו מצביעי ליברמן. בסבב הבחירות הקודם, כזכור, נסע רה"מ לרוסיה בצל השבת גופת באומל

זמן צפייה: 01:27

ישראל בוחרת: ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע היום (רביעי) כי ייפגש בשבוע הבא עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בעיר סוצ'י, זאת ככל הנראה כחלק מניסיונו למשוך מצביעים יוצאי ברית המועצות.

אתמול, כזכור, ביטל נתניהו את נסיעתו המתוכננת להודו, לטענת משרדו בשל אילוצי זמן במהלך קמפיין בחירות. מדובר בפעם השנייה השנה שראש הממשלה מבטל הנסיעה מתוכננת להודו, לאחר שביטל נתניהו ביקור שהיה אמור להיערך בחודש פברואר.

הבחירה לנסוע נסיעת בזק דווקא לעיר שנמצאת על חוף הים השחור נובעת כאמור כחלק מניסיונו להעביר אליו מצביעים של ישראל ביתנו, שהסקרים מנבאים כי תכפיל את כוחה בבחירות הקרובות. ראש הממשלה סבור כנראה כי פגישה עם הנשיא הרוסי תעזור לו להחזיר את המנדטים שהסקרים מראים כי איבד.

לכתבות נוספות בנושא: 

נתניהו בחברון: "העיר לא תהיה נקייה מיהודים – נישאר בה לנצח"

נתניהו: "קשה להוציא מבנט ושקד התחייבות שימליצו עלי"

אחרי הפיגוע – ליברמן נגד נתניהו: "קריסה של התפיסה הביטחונית"

נתניהו ופוטין בקרמלין. "שותפות בנושאים רבים"
נתניהו ופוטין בקרמלין. "שותפות בנושאים רבים" | צילום: רויטרס

כזכור, במהלך חודש אפריל, כמה ימים לפני הבחירות הקודמות, ראש הממשלה נתניהו המריא לפגישת בזק עם נשיא רוסיה פוטין במוסקבה. זאת, בצל השבת גופת נעדר קרב סולטאן יעקוב זכריה באומל, כאשר לפי המידע שהצטבר, לרוסים היה תפקיד לא מבוטל באיתור הגופה. ראש הממשלה היה רוצה לשחזר את ההישג הזה.

כמו כן, לפני כחודש נתניהו שוחח בטלפון עם הנשיא הרוסי פוטין. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי המנהיגים דנו בהתפתחויות האזוריות ובמצב בסוריה, בדגש על הידוק מנגנוני התיאום הצבאי. עוד סוכם על המשך השיחות בנושאים הביטחוניים, וראש הממשלה עדכן את פוטין על ביקורו באוקראינה.