נתניהו: "קשה להוציא מבנט ושקד התחייבות שימליצו עלי"

רה"מ תקף את השניים בשידור חי בעמוד הפייסבוק שלו, ואמר: "הם כבר היו בברית אחים עם לפיד - אין לדעת מה הם יעשו". על סוגיית הצבת המצלמות בקלפיות: "כך שומרים על טוהר הבחירות"

זמן צפייה: 02:28

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תקף היום (שישי) את בכירי מפלגת "ימינה", נפתלי בנט, בצלאל סמוטריץ' ואיילת שקד, והצהיר: "קשה להוציא התחייבות מהמפלגה של סמוטריץ' ושקד - מבנט צריך להוציא את זה באזמל. הם כל הזמן משתעלים ומגמגמים, קשה להם להגיד שהם ימליצו על נתניהו. בנט ושקד כבר היו בברית אחים עם לפיד, לך תדע מה הם יעשו".

עוד התייחס ראש הממשלה לסוגיית הצבת המצלמות בקלפיות, והסביר: "אנחנו נאבקים על מצלמות בקלפיות כדי שלא יגנבו - כמו שיש מצלמות בסופרמרקטים. איך שומרים על טוהר הבחירות בדמוקרטיה? לא על ידי זה שיש מישהו ששומר - על ידי כך שנותנים למפקחים ומשקיפים של המפלגות השונות להשגיח".

לדברי נתניהו, "הפרטיות היחידה שיש להגן עליה זה רק מה שמבצעים מאחורי הפרגוד. אמרתי ליועמ"ש שזה לא בסדר – אתה צריך להתחייב בכל הכוח נגד הדבר הזה. אין שום סיבה בעולם שלא יהיו מצלמות ושיסתכלו על כולם. אנחנו הולכים להעביר חוק לשם כך, ונראה איך ינסו בכל מיני פטנטים לעצור את זה".

עוד בחדשות 13:

נתניהו למקרון: "זה לא הזמן למשא ומתן עם איראן"

נתניהו ופייגלין סיכמו שזהות תפרוש: "נקדם תחום הקנביס רפואי"

נתניהו ניסה לשווא לתפוס את טראמפ כדי לבקש שלא יפגוש את זריף

Capture
ראש הממשלה נתניהו | צילום: עמוד הפייסבוק של ראש הממשלה