בן גביר: "אין סקר שמראה שנתניהו ראש ממשלה - אני ההצלה שלו"

יו"ר עוצמה יהודית אמר בריאיון ל-103FM כי "מי שמנהל קמפיין נגדנו בימינה לא רוצה את גוש הימין, אלא ללכת לברית אחים עם יאיר לפיד". על הקלטות נתניהו: "סיפור עצוב, זו לא הדרך"

זמן צפייה: 01:10

יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר התייחס היום (שלישי) בריאיון ל-103FM לבחירות המתקרבות, ואמר כי "אין סקר אחד שמראה שנתניהו יכול להיות ראש הממשלה, אני ההצלה שלו. לפי כל הסקרים הוא רחוק בשלושה-ארבעה מנדטים מלהקים ממשלת ימין - רק עם המנדטים שלנו יש לו היתכנות לדבר הזה".

נוסף על כך, הגיב בן גביר להקלטות ראש הממשלה נתניהו שנחשפו בחדשות 13. "זה סיפור עצוב, להקליט אנשים ולרוץ לפרסם זו לא הדרך. אני חייב לומר שאני חוויתי דבר דומה רק לאחרונה, נחשפה הקלטה שלי עם אשתו של הרב רפי פרץ, ולמחרת הפרסום התברר שעומד מאחורי זה עוזר צמוד של איילת שקד".

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

כדי להציל קולות: ניסיונות לשכנע את בן גביר ופייגלין לפרוש

סמוטריץ' נגד בן גביר: "תקף ושיקר כדי לשרוף קולות לימין"

בן גביר דורש מפרץ וסמוטריץ' להתפטר מהכנסת – כדי שיתמנה לח"כ

איתמר בן גביר
איתמר בן גביר | צילום: חדשות 13

"ימינה בימים האחרונים מתנהלים בהיסטריה, הם רואים שאני מתקרב לאחוז החסימה ומנהלים קמפיין נגדי", המשיך. "קשה לי שמי שעושה את הקמפיין הזה לא רוצה את גוש הימין, אלא רוצה ללכת לברית אחים עם יאיר לפיד. כבר היינו בסרט שבו בנט הלך עם לפיד ב-2012, לא מן הנמנע שזה יקרה שוב".

עוד הוסיף יו"ר עוצמה יהודית: "בואו לא נהיה תמימים, זה לא סוד שמפרגנים לשקד בתקשורת. אני מעריך אותה אך חושש שנפתלי בנט יגרור אותה לדיל עם יאיר לפיד. אני יודע שמי שעושה קמפיין ומטיל עלינו רפש – עושה נזק לימין".

ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: רויטרס

בתוך כך, בשבוע שעבר פורסם כי בליכוד נעשים מאמצים כדי לשכנע את יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, לפרוש מהמרוץ ולא להתמודד בבחירות. זאת, כחלק ממאמצי מפלגת השלטון למנוע אובדן קולות לימין בבחירות הקרובות. מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נתן אשל, נפגש עם בן גביר, בביתו של הראשון בתל אביב. השניים דנו בסיכוייה של עוצמה יהודית בבחירות ובאפשרות שהמפלגה תפרוש מהמרוץ.

בן גביר הכחיש כי נתניהו מפעיל עליו לחצים לפרוש מהמרוץ. "אני בא מפגישה אצל נתן אשל, אבל בליכוד יש יותר ויותר תובנה שהם צריכים את 'עוצמה יהודית'. ארבעת המנדטים שנקבל ילכו לים אם לא נתמודד", אמר בריאיון ל"לפני החדשות" – על אף שבסקרים האחרונים לא עוברת מפלגתו את אחוז החסימה.