נתניהו ענה לאיומי נסראללה: "אם יעז לתקוף - ננחית מכה מוחצת"

רה"מ התייחס בפתח ישיבת הממשלה לדברי מזכ"ל חזבאללה, והצהיר: "בניגוד אליו, אינני מתכוון לפרט את התוכניות שלנו. די להזכיר שבמשך שנים נסראללה חפר מנהרות טרור - שהשמדנו בתוך ימים"

זמן צפייה: 00:26

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, השיב היום (ראשון) לאיומי מזכ"ל חזבאללה, חסן נסראללה. "שמענו את דברי הרהב של נסראללה על תוכניות התקיפה שלו", הצהיר נתניהו בפתח ישיבת הממשלה. "אם חזבאללה יעז לעשות איזו שטות ולתקוף את ישראל - ננחית עליו ועל לבנון מכה צבאית מוחצת".

ראש הממשלה הוסיף כי "בניגוד לנסראללה, אני לא מתכוון לפרט את התוכניות שלנו. די להזכיר שבמשך שנים נסראללה חפר מנהרות טרור שהשמדנו בתוך ימים. על כל זה נאמר - אל יתהלל חופר כמפתח".

עוד בחדשות 13:

נסראללה איים: "כל ישראל נמצאת תחת טווח הטילים שלנו"

נסראללה: "אם האמריקנים יילחמו באיראן – ישראל תשלם את המחיר"

דיווח: ארגנטינה תכריז על חזבאללה ארגון טרור – בשל בקשת ארה"ב

נתניהו בישיבת הממשלה, היום
נתניהו בישיבת הממשלה, היום | צילום: רויטרס
Whatsapp Image 2019 07 12 At 2
מזכ''ל חזבאללה חסן נסראללה בריאיון לרגל ציון 13 שנה למלחמת לבנון השנייה | צילום: חדשות 13

ביום שישי ערך נסראללה ריאיון לציון 13 שנים למלחמת לבנון השנייה, ובמהלכו איים כי "כל ישראל נמצא בטווח הטילים שלנו". מזכ"ל חזבאללה הוציא מפה והסביר על טווח הטילים של הארגון: "פעם אמרנו שאנחנו יכולים לפגוע במטרות מדרום לחיפה. היום אנחנו יכולים לומר שאם יש לישראל אתרים מדרום לאילת - אז גם בהם אנחנו יכולים לפגוע. כל ישראל נמצאת תחת טווח הטילים שלנו". כמו כן הוסיף כי "לאחר מלחמת לבנון השנייה, ישראל עושה אלף חישובים לפני יציאה למלחמה".

נסראללה הסביר באופן מפורט על המקטע שבין העיר נתניה לאשדוד לאורך החוף: "ישראל מחזיקה במקטע הזה את מרכזי הכוח שלה: שדה התעופה בן גוריון, המטכ"ל הישראלי, התעשייה האווירית והצבאית, תחנות חשמל מרכזיות ועוד". "יש לנו מספר גדול של טילים מדויקים שלא היו בידינו בשנת 2006. יש לנו גם ענף חזק וגדול של מזל"טים", המשיך מזכ"ל חזבאללה והוסיף: "יכול להיות שיש לנו או שאין לנו טילים נגד מטוסים - אך לומר באופן חד משמעי שאין לנו טילי נ"מ, זה לא מדויק. עלינו לשמור על ערפול מסוים".