משפחת יששכר ביטלה העתירה נגד ההסגרה: "נעמה לא תהיה כלי משחק"

אמה של הישראלית שעצורה ברוסיה ביקשה למחוק את העתירה שהגישה לבג"ץ נגד העברת ההאקר הרוסי לארצות הברית. "מתפללת לכך שהחלטתי לא תגרום להרעה במצבה של נעמה בכלא הרוסי"

זמן צפייה: 00:45

אמה של נעמה יששכר העצורה ברוסיה, יפה, ביטלה היום (שלישי) את העתירה שהגישה נגד הסגרת ההאקר הרוסי אלכסיי בורוקוב לארצות הברית. "לאחר לבטים קשים מנשוא, החלטתי לחזור בי מההחלטה לערער על הכרעת שר המשפטים והחלטת בית המשפט העליון", כתבה יפה.

"נעמה לא תהיה כלי משחק בידי ההאקר הרוסי ואנשיו", הוסיפה אמה של הצעירה. "אני מתפללת לכך שהחלטתי לא תגרום להרעה במצבה של נעמה בכלא הרוסי, ונותנת אמון מלא בנשיא ובראש הממשלה שימשיכו לפעול מול נשיא רוסיה על מנת להביא לשחרורה המיידי של נעמה". יש לציין כי עתירתו של ההאקר עצמו, עדיין עומדת בעינה.

עוד בחדשות 13:

פרשת נעמה יששכר: ההאקר עתר נגד הסגרתו – שהוקפאה עד לדיון

יפה יששכר ביקרה את בתה בכלא: "נעמה רק רוצה את חייה בחזרה"

יפה יששכר על הסגרת ההאקר: "אוחנה אמר שזה טוב לנעמה"

נעמה יששכר ואלכסיי בורקוב
נעמה יששכר ואלכסיי בורקוב | צילום: חדשות 13

בשבוע שעבר הוגשה לבג"ץ עתירת משפחת יששכר, בעקבות חתימת שר המשפטים על הסגרתו של ההאקר הרוסי. "אנו מקווים ששופטי בית המשפט העליון המכובד יקשיבו היטב לבקשתה של נעמה המוחזקת כבת ערובה כבר שבעה חודשים, ויסייעו ככל שניתן להוציא אותה באופן בהול מהגיהינום שבו היא נמצאת", נמסר אז ממשפחתה של נעמה.

בתחילת השבוע הגיש בורקוב את עתירתו לבג"ץ. פרקליטו, עו"ד מיכאל עירוני, הגיש את העתירה והוסיף בה הצעת פשרה, שלפיה בורקוב יוסגר לארה"ב - בתנאי שירצה את עונשו ברוסיה. בתוך כך, בג"ץ הקפיא את ההסגרה עד לדיון, שיתקיים ביום חמישי.