מחר: רון חולדאי יודיע על הקמת מפלגה חדשה והתמודדות בבחירות

ראש עיריית תל אביב יפו ימסור הצהרה לתקשורת, ובה יודיע על כניסתו למערכת הפוליטית הארצית. "מאות אלפי ישראלים מרגישים שאין להם בית במערכת הנוכחית - נחזיר להם את התקווה"

זמן צפייה: 01:16

ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי יודיע מחר בערב (שלישי) על כניסתו למערכת הפוליטית הארצית ועל הקמת מפלגה חדשה, שתתמודד בבחירות 2021. מטעם חולדאי נמסר: "מאות אלפי ישראלים מרגישים שאין להם בית במערכת הפוליטית הנוכחית. נרים להם את הראש ונחזיר להם את התקווה. לאחר שחברו אלי מספר אישים מרכזיים בציבוריות הישראלית, הגיע הזמן להציג אלטרנטיבה ברורה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מרד במלונית הקורונה בי-ם: המפונים מנסים לצאת לבתיהם • תיעוד

שר הבריאות מדגיש: "אין מחסור בחיסונים – וגם לא יהיה"

מות נער הגבעות: הנוסעים שהיו ברכב נחקרו בחשד להמתה בקלות דעת

מוקדם יותר הבוקר, ראש עיריית אילת מאיר יצחק הלוי הודיע כי הוא עוזב את הליכוד ומצטרף לעשירייה הראשונה במפלגתו של גדעון סער "תקווה חדשה", שם ישובץ בעשירייה הראשונה. "ישראל זקוקה להנהגה חדשה ולתקווה חדשה", אמר. "החלטתי לעזוב את תנועת הליכוד בה הייתי חבר שנים ארוכות, משום שהתנועה ומנהיגה, בנימין נתניהו, שינו את פניהם ואכזבו את הציבור".

"דווקא היום, בשעה שאנו זקוקים יותר מכל לאחדות, הליכוד בהנהגת נתניהו מוביל שיח מפלג, משסה, מתלהם, ונוקט בתרבות של הכפשה", הוסיף מאיר, "דווקא כשאנחנו זקוקים יותר מכל לשיקול דעת, להחלטות מושכלות, אנו עדים לחוסר ניהול במקרה הטוב, וניהול גרוע במקרה הרע, והסגר השלישי שאנו נכנסים אליו היום הוא ההוכחה לכך".