שר הבריאות מדגיש: "אין מחסור בחיסונים - וגם לא יהיה"

אדלשטיין הצהיר כי "קרוב לחצי מיליון ישראלים התחסנו - קצב מטורף", וקרא להקפיד על התעדוף בחיסונים • פרסום ראשון: קופ"ח מכבי השמידה עד כה פחות מ-50 מנות חיסון שתוקפן פג, מאוחדת - 24

זמן צפייה: 01:12

שר הבריאות יולי אדשלטיין ערך הערב (שני) סיור במוקד החיסונים בשדרות, והדגיש: "שמעתי שמועות על מחסור בחיסונים. אין מחסור, ולא יהיה מחסור. לפי כל לוחות הזמנים, בחודשיים הקרובים אנו אמורים לקבל עוד מיליוני חיסונים".

"מבצע החיסונים מתנהל בקצב מטורף - התחסנו כבר קרוב לחצי מיליון מתחסנים", המשיך. עוד קרא אדלשטיין לקופות החולים ולבתי החולים להקפיד לחסן רק את האוכלוסיות שנקבעו בשלב זה: "אני מבקש לשמור על התעדוף. גם קופות החולים וגם בתי החולים צריכים לשמור על ההנחיות".

בתוך כך, בקופת חולים מכבי השמידו עד כה פחות מ-50 מנות חיסון שתוקפן פג, ובמאוחדת 24. לאומית וכללית הצהירו כי לא השמידו אף מנה.

חיסון קורונה
חיסון קורונה | צילום: רויטרס

במקביל, ראש עיריית ערד קרא לכל צוותי החינוך ועובדי העירייה להגיע ולהתחסן - ללא זימון וללא מגבלת גיל. זאת, לדבריו, מפני שישנן מנות רבות שתוקפן יפוג בקרוב.

בד בבד, בית החולים איכילוב ועיריית תל אביב יפו הודיעו על פתיחת מבצע חיסונים לכל צוותי החינוך וההוראה בבתי הספר והגנים, כבר מיום חמישי ברישום מראש.