השר דודי אמסלם על סער ואלקין: "מונעים מיצר נקמנות עצום"

שר הדיגיטל תקף את הח"כים לשעבר שפרשו מהליכוד: "שני אנשים שמחפשים לעצמם סידור עבודה". על מנדלבליט: "משקר את הציבור, עושה שטיפת מוח" • צפו בעימות הסוער באולפן: "אתה משקר במצח נחושה"

זמן צפייה: 13:02

שר הדיגיטל הלאומי דודי אמסלם תקף הערב (ראשון) בריאיון לחדשות 13 את חבריו למפלגה לשעבר, גדעון סער וזאב אלקין, שפרשו מהליכוד. "שניהם מונעים מיצר נקמנות עצום", הצהיר. "זה עניין של אגו. מדובר בשני אנשים שמחפשים לעצמם סידור עבודה, אין פה אידיאולוגיה. אם סער היום היה שר הביטחון – הוא לא היה פורש".

עוד הצהיר אמסלם: "סער לא לקח שום דבר מהימין, המנדטים של השמאל חונים כעת אצלו, בהמשך הם יילכו שמאלה". על הביקורת שמתח אלקין, ענה אמסלם: "אם ראש הממשלה מנהל את הכול בחצר ביזנטית, למה לא פרשת כבר לפני כמה חודשים? זה בלוף".

עוד בחדשות 13:

פרופ' אש: "נמליץ לסגור את כל מערכת החינוך – גם במגזר החרדי"

"נתניהו היה מעורב ב-150 דרישות מ'וואלה' להיטיב את הסיקור"

הקבינט יכריע על הידוק הסגר; ייתכן שייכנס לתוקף כבר השבוע

השר דודי אמסלם
השר דודי אמסלם

השר תקף גם את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בהקשר לתיקים נגד ראש הממשלה. "מנדלבליט משקר את הציבור, הוא עושה שטיפת מוח כמעט יומית. יש פה תפירת תיק". במהלך הדיון על כתב האישום המתוקן נגד נתניהו, פרץ עימות סוער באולפן כאשר כתב חדשות 13 רביב דרוקר עימת את השר עם נתונים אודות הפרשה. בתגובה, השר האשים את דרוקר: "אתה מכפיש ומשקר במצח נחושה". דרוקר השיב: "אין לך מושג על מה אתה מדבר בכלל".

עוד התייחס אמסלם לנאומו בכנסת לפני כחודשיים, שבו התייחס ליועץ המשפטי לממשלה תוך שימוש במילה "מניאק". "אני ציטטתי אותו, ורציתי להדגיש את מה שאמר מנדלבליט. הוא דיבר ככה ואני רציתי להעצים את מה שהוא אמר".

דודי אמסלם בנאום המניאק
דודי אמסלם בנאום המניאק | צילום: צילום מסך

מוקדם יותר היום, כאמור, הפרקליטות הגישה כתב אישום מתוקן נגד ראש הממשלה בתיק 4000. בכתב האישום המתוקן מפורטים המקרים הכוללים דרישות מאתר "וואלה" להיטיב את הסיקור של נתניהו ושל בני משפחתו: "כ-230 דרישות, מתוכן אינדיקציות למעורבות נתניהו ב-150 מקרים".

על פי הפירוט בכתב האישום, "הפניות כוללות דרישות להטיב את הסיקור התקשורתי של נתניהו ובני משפחתו, להגדלת זמן החשיפה של ידיעות חיוביות או מחיקה, דרדור או שינוי כותרות של ידיעות שליליות על נתניהו או בני משפחתו, דרישות לסיקור שלילי של יריבים פוליטיים, דרישה למנוע שידור ראיון שנערך עם נתניהו וכיוצא בזאת".