שבוע וחצי לבחירות: הליכודניקים חגגו ב"לאומיאדה" באילת

פעילי המפלגה התכנסו לאירוע השנתי של הליכוד על מנת להעיר את השטח מהתרדמת. בפעם הקודמת נרשמה נוכחות נרחבת - אבל שנה של מערכת בחירות עייפה את חברי המפלגה, ואפילו השרה רגב נעדרה

זמן צפייה: 04:17

שבוע וחצי לבחירות, הליכודניקים והליכודניקיות ירדו לאילת לאירוע השנתי שבעבר נקרא "ליכודיאדה" והיום הוא ידוע בשמו המעט מכובס והקצת יותר חוקי, "לאומיאדה". בשנה שעברה, לפני הפריימריז, כמעט כולם הגיעו ובגדול. אבל שנה של מערכות בחירות עייפה את חברי המפלגה, אפילו שרת התרבות מירי רגב נעדרה ורק הותירה דוכן מנומנם.

בליכוד קיוו שהאירוע החגיגי יוציא את השטח מהתרדמת במעגל הבחירות הבלתי נגמר. פעיל הליכוד איציק זרקא הגיע כדי לוודא שכולם זוכרים שאין אף אחד מלבד ראש הממשלה בנימין נתניהו. זרקא אמר כי "יש לנו מנהיג מספר אחת".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

ביהמ״ש קבע: ניתן לבצע חיפוש בניידים של יועצי נתניהו

מקורבי אלדד: היועמ"ש עיכב חודשים את חקירת "הממד החמישי"

גרמניה וצרפת קוראות לבטל הבנייה בשתי שכונות בי-ם: "נגד החוק"

הלאומיאדה באילת
הלאומיאדה באילת | צילום: חדשות 13

נקודת החולשה של הליכוד, הירי לדרום, כוסתה בהרבה מאוד מייק-אפ. אחת המשתתפות באירוע אמרה כי "השבת היינו ב'דרום אדום' וכל ישראל הייתה שם". גם החשש מסיטואציה של ראש ממשלה מנהל משפט תוך כדי קדנציה לא ריגשה את חברי המפלגה. לפני כניסת שבת נסגרו קלפיות מדגם הלאומיאדה. ליד הבריכה, הזמר ליאור נרקיס הקפיץ את חברי הכנסת שמקווים שבעוד שבוע וחצי, עם השותפות מימין, לקפוץ מעל מפלס ה-61 מנדטים.

בשנה שעברה, לפני הפריימריז, כמעט כולם הגיעו ובגדול. אבל שנה של מערכות בחירות עייפה את חברי המפלגה, אפילו שרת התרבות מירי רגב נעדרה ורק הותירה דוכן מנומנם.