גנץ בתגובה ראשונה: "אמשיך להיאבק על הדרך למענכם"

יו"ר כחול לבן פנה לתומכיו בעמוד הטוויטר שלו בעקבות פרסום תוצאות המדגמים, הודה להם על הבחירה במפלגתו והודיע שימשיך לפעול. בכיר כחול לבן יועז הנדל: "נכבד את התוצאות בכל מקרה"

זמן צפייה: 06:04

ישראל בוחרת: יו"ר כחול לבן בני גנץ התייחס הערב (שני) לתוצאות המדגם, שצופה למפלגתו 33 מנדטים - לעומת 37 לליכוד, ואמר: "תודה לאלפי הפעילים וללמעלה ממיליון המצביעים שבחרו כחול לבן. אמשיך להיאבק על הדרך למענכם". כך כתב בעמוד הטוויטר שלו.


ח"כ יועז הנדל הגיב אף הוא על תוצאות המדגם וכתב: "נכבד את התוצאות בכל מקרה. המשימה החשובה ביותר עכשיו היא לרפא את החברה הישראלית משנאת חינם".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

ליברמן: "למרות המדגמים – לא נזוז מילימטר ממה שהתחייבנו"

אחרי תוצאות המדגם: פרקליטי נתניהו צפויים לבקש דחייה במשפטו

שלח: "צריך להציע אלטרנטיבה לנתניהו – לא רק בניקיון הכפיים"

בני גנץ במסיבת עיתונאים
בני גנץ במסיבת עיתונאים | צילום: חדשות 13

ח"כ עפר שלח התייחס מוקדם יותר הערב לתוצאות המדגם גם כן, ואמר: "אנחנו מחכים לתוצאות האמת. תוצאות המדגים אומרות דבר אחד - צריך להציע אלטרנטיבה לנתניהו, גם בדרך ובמהות ולא רק בניקיון הכפיים".

"הציבור הסתכל על ראש ממשלה שיש לו שלושה כתבי אישום ונתן לו רוב. עלינו לפעול כך החל ממחר, זה מתחיל בעיני בלא להיכנס לממשלת אחדות וממשיך בהצבת אלטרנטיבה שתגיד לציבור הישראלי שיש דרך אחרת", אמר שלח והוסיף: "אם לא נעשה זאת, הם ימשיכו להצביע למקור, למרות השחיתות".

עוד התייחס שלח לשאלה האם ראוי שיו"ר מפלגתו בני גנץ יתקשר לנתניהו כבר הערב, ויכריז על ההפסד שלו, ואמר: "זה מנהג ששאלנו מהאמריקנים. אם אלה יהיו תוצאות האמת, אני מניח שטלפון כזה יקרה".

עופר שלח בריאיון לחדשות 13 לאחר תוצאות המדגם
עופר שלח בריאיון לחדשות 13 לאחר תוצאות המדגם | צילום: חדשות 13

"מעולם לא הייתה הצעה אמיתית לכניסת כחול לבן לממשלה, שנתניהו היה חתום עליה", אמר שלח בהתייחס לשאלה אודות כניסת כחול לבן לממשלת אחדות בסיבוב הבחירות האחרון.

"היו לי חילוקי דעות עם חלק מהדברים שנעשו במערכת הבחירות וזה חוכמה קטנה מאוד לומר עכשיו את המסקנות. אני לא יודע מה בחרנו בתל אביב או במקום אחר. עלינו לעשות הכל כדי למנוע מנתניהו להרכיב ממשלה. הרשימה המשותפת תהיה חלק מבלוק חוסם, הרי זה ברור".