שלח: "צריך להציע אלטרנטיבה לנתניהו - לא רק בניקיון הכפיים"

בכיר כחול לבן התייחס לתוצאות המדגם, שלפיו קיבלה מפלגתו 33 מנדטים, ולא הצליחה לעבור את התוצאה החזויה של הליכוד. "עלינו לא להיכנס לממשלת אחדות - אחרת הציבור ימשיך לבחור במקור"

זמן צפייה: 06:04

ישראל בוחרת: בכיר כחול לבן עפר שלח התייחס הערב (שני) לתוצאות המדגם, שצופות למפלגתו 33 מנדטים, בהשוואה ל-37 החזויים לליכוד, ואמר: "אנחנו מחכים לתוצאות האמת. תוצאות המדגים אומרות דבר אחד - צריך להציע אלטרנטיבה לנתניהו, גם בדרך ובמהות ולא רק בניקיון הכפיים".

"הציבור הסתכל על ראש ממשלה שיש לו שלושה כתבי אישום ונתן לו רוב. עלינו לפעול כך החל ממחר, זה מתחיל בעיני בלא להיכנס לממשלת אחדות וממשיך בהצבת אלטרנטיבה שתגיד לציבור הישראלי שיש דרך אחרת", אמר שלח והוסיף: "אם לא נעשה זאת, הם ימשיכו להצביע למקור, למרות השחיתות".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

ריבלין: "לא מגיעה לנו עוד מערכת בחירות איומה ומטונפת"

מדגם חדשות 13: 37 מנדטים לליכוד, 32 לכחול לבן; 60 לגוש הימין

יורדים נמוך: קרבות הלכלוך של המפלגות הגדולות במערכת הבחירות

עופר שלח בריאיון לחדשות 13 לאחר תוצאות המדגם
עופר שלח בריאיון לחדשות 13 לאחר תוצאות המדגם | צילום: חדשות 13

עוד התייחס שלח לשאלה האם ראוי שיו"ר מפלגתו בני גנץ יתקשר לנתניהו כבר הערב, ויכריז על ההפסד שלו, ואמר: "זה מנהג ששאלנו מהאמריקנים. אם אלה יהיו תוצאות האמת, אני מניח שטלפון כזה יקרה".

[brightcove_iframe video_id='the-main-edition-articles-part-0203303341' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_5iwwde7x' duration='']

"מעולם לא הייתה הצעה אמיתית לכניסת כחול לבן לממשלה, שנתניהו היה חתום עליה", אמר שלח בהתייחס לשאלה אודות כניסת כחול לבן לממשלת אחדות בסיבוב הבחירות האחרון.

"היו לי חילוקי דעות עם חלק מהדברים שנעשו במערכת הבחירות וזה חוכמה קטנה מאוד לומר עכשיו את המסקנות. אני לא יודע מה בחרנו בתל אביב או במקום אחר. עלינו לעשות הכל כדי למנוע מנתניהו להרכיב ממשלה. הרשימה המשותפת תהיה חלק מבלוק חוסם, הרי זה ברור".

מוקדם יותר הערב, אמר ח"כ אבי ניסנקורן בהתייחס לתוצאות המדגם:"זה מאכזב, לנתניהו אין את מספר הקסם, 61, אבל הלילה הולך להיות מורט עצבים. צריך לחכות לתוצאות האמת. את המסקנות נסיק מחר ומחרתיים", והוסיף: "כחול לבן מאוחדת, אנחנו לא רואים עריקות".