סער לנתניהו בנאום ההפסד: "עומדים מאחוריך בבחירות הכלליות"

חבר הכנסת שהפסיד בבחירות לראשות הליכוד אמר כי הוא שלם עם ההחלטה להתמודד "בתנאים קשים מול כוחות עצומים". בשיחתם השיב לו רה"מ: "נעבוד כולם יחד למען ניצחון הליכוד בבחירות לכנסת"

זמן צפייה: 02:07

ח"כ גדעון סער בירך את ראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר ההפסד בפריימריז לראשות הליכוד ואמר: "התוצאות הסופיות עדיין אינן אבל ברור מה התוצאה. אני רוצה לומר באופן הברור ביותר - חבריי ואני עומדים מאחוריך בבחירות הכלליות. אני שלם על ההחלטה שלי להתמודד, זו הייתה ההחלטה הנכונה והמתחייבת ומי שלא מוכן לקחת סיכון למען הדרך שבה הוא מאמין לעולם לא יוכל לנצח".

כמו כן, הוסיף סער: "חבריי ואני נמשיך לעמוד על האופי הדמוקרטי של תנועת הליכוד. כבר עכשיו ברור לי שהשגנו הישג משמעותי בתנאים קשים מול כוחות עצומים. הליכוד הוא ביתנו ובואו נמשיך לפעול למען מדינת ישראל וכעת נשנס מותניים להצלחת הליכוד בבחירות הקרובות".

כמו כן, סער התקשר לנתניהו ובירך אותו על ניצחונו. ראש הממשלה הודה לו ואמר שעכשיו עליהם לעבוד כולם יחד למען ניצחון הליכוד בבחירות לכנסת.

לעוד כתבות בנושא:

תוצאות האמת בפריימריז בליכוד: נתניהו ניצח עם 72.5% מהקולות

נתניהו: "הם לא יחליטו בשבילנו"; סער: "יום גורלי למדינה"

השרה רגב: "לא ניתן לבוכרים לנצח"; סער: "בוכרי גאה"

יו''ר הליכוד בנימין נתניהו וח''כ גדעון סער
יו''ר הליכוד בנימין נתניהו וח''כ גדעון סער | צילום: לע''מ

כשעה לאחר סגירת הקלפיות נתניהו הכריז על ניצחונו וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "ניצחון ענק! תודה לחברות וחברי הליכוד על האמון, התמיכה והאהבה. בעזרת השם ובעזרתכם, אני אוביל את הליכוד לניצחון גדול בבחירות הקרובות ונמשיך להוביל את מדינת ישראל להישגים חסרי תקדים".

ח"כ ניר ברקת בירך גם הוא את רה"מ וכתב: "ברכות לרה"מ נתניהו, על הניצחון המוחץ והבעת האמון הגדולה. אני מודה לכל חברי הליכוד שיצאו להצביע במזג אוויר סוער והוכיחו שהליכוד בחר בטובת המדינה ובנאמנות לרה"מ. אני קורא לך גדעון סער - תצטרף אלינו למערכה האמיתית של ניצחון הליכוד בבחירות והקמת ממשלת ימין".

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' הציע לקיים בחירות גם במפלגות הציונות הדתית: "ברכות לרה"מ על נצחונו בבחירות לראשות הליכוד. ברכות לליכוד ולגדעון סער על מופע דמוקרטי תוסס, שעורר את השטח, הפיח רוח, והעניק מנדט מחודש להנהגה. גם הציוניות הדתית חייבת להיות קשובה לרחשי הלב של הציבור ולקיים בחירות דמוקרטיות אם היא חפיצת חיים ורוצה להיות ראויה לאמונו".

בצלאל סמוטריץ' ובנימין נתניהו
בצלאל סמוטריץ' ובנימין נתניהו | צילום: רויטרס

יו"ר שס, אריה דרעי, אמר לאחר סיום הההצבעה: "כשותף לדרך, אני שמח על הבעת האמון הגדולה שקיבלת הערב מציבור גדול. נשמור על גוש הימין ונקים בעזרת ה׳ ממשלת ימין חזקה, שתשמור על הצביון היהודי של המדינה".

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי: "ברכות לראש הממשלה נתניהו על הניצחון בפריירמיז. מתפקדי הליכוד אמרו לך הערב תודה על המנהיגות שהובילה את מדינת ישראל להישגים היסטוריים חסרי תקדים. ניצחת בהתיישבות, ניצחת בפריפריה, ניצחת בירושלים. עכשיו עם הרוח הזאת - לניצחון ענק בבחירות ב 2.3".

ח"כ דודי אמסלם התייחס גם הוא לתוצאות הבחירות הפנימיות למפלגה: "ניצחון ענק לנתניהו - ניצחון ענק לרוח הליכוד! מחר בבוקר מפשילים שרוולים ומסתערים ביחד, מלוכדים, עד לניצחון המחנה הלאומי בבחירות הכלליות בשני במרץ".

ח"כ יואב קיש שתמך בסער אמר: "מי שלא מוכן להסתכן מעולם לא ינצח. אני מברך את רה"מ נתניהו על ניצחונו בפריימריז. מחר קמים בבוקר וכולנו נלחם יחדיו לניצחון הליכוד בבחירות הקרובות".

ח"כ אסף זמיר מכחול לבן התייחס לבחירות במפלגה היריבה וכתב: "הליכוד היא מהלילה באופן רשמי מפלגת ביבי. זה אומר שלמי שהוא לא נטו ביביסט, ויש עוד ליכודניקים כאלה - אין מה לחפש שם".