נתניהו: "הם לא יחליטו בשבילנו"; סער: "יום גורלי למדינה"

חבר הכנסת המתמודד לראשות הליכוד הצביע בת"א, והצהיר: "בכוחנו לחולל שינוי". רה"מ הצביע בירושלים: "מנסים להשפיע עליכם להישאר בבית" • עד 18:00 הצביעו 30% מבעלי זכות ההצבעה

זמן צפייה: 02:30

חבר הכנסת גדעון סער הצביע הבוקר (חמישי) בקלפי בתל אביב בפריימריז לראשות המפלגה. בחשבון הטוויטר שלו כתב סער: "היום הזה הוא יום גורלי לליכוד ולמדינה. היום בכוחנו לחולל יחד שינוי ולהביא תקווה חדשה לאזרחי ישראל; להבטיח את המשך שלטון המחנה הלאומי ואת נצחון דרכו. אני מבקש את אמונכם ואת קולכם כדי להביא את הבשורה שעם ישראל כולו מצפה לה".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-20191226-1348' autoplay='0' credit='רויטרס' desc='ח"כ גדעון סער מצביע בפריימריז ' kid='1_oz0qjgnj' duration='147'']

ראש הממשלה נתניהו ורעייתו הצביעו ברלפי בירושלים. נתניהו התייחס להודעות המופצות למתפקדים במהלך היום, והדגיש: "אל תתנו לתקשורת, לפייק סקרים ולפייק הדועות שמציפות את הרשת להשפיע עליכם. רק בגלל הרוח שלכם אנחנו נתגבר על הרוח, ותבואו להצביע עבורי בקלפי. אני הולך להצביע ומבקש שתצביעו עבורי. נראה לתקשורת ולשמאל שהם לא יחליטו בשבילנו".

ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה מצביעים בפריימריז
ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה מצביעים בפריימריז | צילום: חדשות 13

עד השעה 18:00 הצביעו 30% מבעלי זכות ההצבעה.

עוד בחדשות 13:

נתניהו או סער? נפתחו הקלפיות בפריימריז לראשות הליכוד

השרה רגב: "לא ניתן לבוכרים לנצח"; סער: "בוכרי גאה"

הפריימריז בליכוד: מנגנון המפלגה התגייס לטובת נתניהו • פרשנות

Hgfhgfhgfh
גדעון סער מצביע בפריימריז | צילום: עמוד הטוויטר של גדעון סער

מוקדם יותר כתב נתניהו בחשבון הטוויטר שלו: "כוחות אדירים, ולא רק מזג האוויר, מנסים להשפיע עליכם להישאר בבית. בואו היום להצביע עבורי לראשות הליכוד. שנים אני פועל בשליחותכם למען המדינה האהובה שלנו. עכשיו אני מבקש את תמיכתכם. צאו היום להצביע עבורי כדי לתת תשובה מוחצת לשמאל ולתקשורת".

בשעה 09:00 נפתחו הקלפיות - 106 ברחבי הארץ - ויישארו פתוחות עד 23:00 בערב. חבר הכנסת יואב קיש, התומך בסער, כתב הבוקר בחשבון הטוויטר שלו כי "הייתה פתיחה אסורה להצבעות של חלק מהקלפיות לפני השעה 9. מה שמדאיג הוא שיחד עם כך, מנעו באותן הקלפיות ממשקיפי גדעון סער להיכנס. שוחחתי עם מנכ"ל הליכוד, שהעביר הנחייה מיידית להכניס את כל המשקיפים".

Whatsapp Image 2019 12 26 At 1
גדעון סער בקלפי באר שבע

על ההליך תפקח ועדת הבחירות של המפלגה, והתוצאות הסופיות יתפרסמו מחר לפנות בוקר.