סוריה מאשימה: ישראל תקפה הלילה מטרות באזור דמשק

גורם צבאי סורי דיווח כי מספר טילים שוגרו מכיוון צפון ישראל לעבר אחת מהעמדות באזור זאכיה שבפריפריה של דמשק. לפי ההודעה נגרמו נזקים, אך אין דיווח על נפגעים. בצה"ל לא הגיבו להאשמות

זמן צפייה: 01:39

סוכנות הידיעות הסורית הרשמית " סאנא" דיווחה כי מספר טילים שוגרו הלילה (רביעי) מכיוון צפון ישראל לעבר אחת מהעמדות באזור זאכיה, שבפריפריה של הבירה דמשק. לפי ההודעה של גורם צבאי סורי נגרמו נזקים, עד כה אין דיווח על נפגעים. בצה"ל לא הגיבו להאשמות.

מרכז המעקב אחר זכויות אדם בסוריה, שמקום מושבו בבריטניה, דיווח הבוקר שהאזור בפרברי דמשק שבו תקפה ישראל, לטענת הסורים, הוא אזור בו נמצאים מחסני תחמושת של מליציות המזוהות עם איראן, וכן מטות המליציות והדיוויזיה הרביעית בצבא סוריה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"המשפחה שלנו שלמה שוב": הילדה שנעלמה באוסטרליה נמצאה בחיים

האקרים מקבוצת Black Shadow הדליפו מידע של מטופלים רפואיים

המתלוננות נגד אייל גולן לפרקליטות: "פתחו את התיק מחדש"

כזכור, בשבת האחרונה דיווחה הטלוויזיה הסורית כי מטוסי חיל האוויר הפציצו מוצב של גדוד 94 של הצבא הסורי באזור דמשק ומטרה נוספת סמוך לעיר הבירה הסורית. לפי הדיווחים, שני חיילים סורים נפצעו ונגרם נזק לציוד. הסורים טענו כי מערכות ההגנה האוויריות של המדינה הדפו "מטרות עוינות" מכיוון ישראל. ככל הנראה מדובר בתקיפה שכוונה נגד העברת נשק איראנית. בישראל לא הגיבו לדיווחים הזרים.