המתלוננות נגד אייל גולן לפרקליטות: "פתחו את התיק מחדש"

ט' ונ', שהגישו את תביעת הדיבה נגד הזמר, טוענות כי מחומרי החקירה עולים אירועים חמורים שלא נחקרו, עדים שלא העידו ומתלוננות שלא זומנו לחקירה. החשד העיקרי: אספקת סמים קשים למתלוננות

זמן צפייה: 01:39

ט' ונ', שתיים מהמתלוננות שגם הגישו נגד הזמר המפורסם אייל גולן תביעת דיבה, פנו לפרקליטות בבקשה לפתוח את התיק מחדש - כך פורסם הערב (שלישי) לראשונה בחדשות 13. כזכור, התיק הפלילי נגד הזמר נסגר לפני יותר מ-7 שנים.

במהלך החודש האחרון, עורכת הדין אושרת קירמה ממשרד עורכות הדין שמלווה את שתי המתלוננות, עברה על חומרי החקירה הרבים שיש בתיק, מהם עלה כי היו אירועים חמורים מאוד שלא נחקרו, כולל עדים שלא העידו ומתלוננות פוטנציאליות שלא זומנו לחקירה וגם חשודים שלא נחקרו באזהרה.

יום הולדת אייל גולן
יום הולדת אייל גולן | צילום: ראובן שניידר

כמו כן, החשד העיקרי שעולה מחומרי החקירה הוא אספקת סמים קלים וקשים למתלוננות ולקטינות נוספות. בהמשך לכך, ייתכן כי לא תחול התיישנות על החשד הזה אם אכן יוחלט לפתוח מחדש את התיק.

תגובת עורכת הדין דורית שרי המייצגת את אייל גולן: "המהלך הזה מוכיח שזו לא תביעה אלא הטרלה. נראה שהצוות מודע לחוסר התוחלת המשפטית של הבקשה. התובעות ויועציהן לא מפסיקים לשקר, כפי שרק אמש שיקרו ביודעין לתקשורת ולציבור באשר לגילן האמיתי בזמן האירועים הנטענים".