"המשפחה שלנו שלמה שוב": הילדה שנעלמה באוסטרליה נמצאה בחיים

קליאו סמית' בת ה-4, שנעלמה לפני יותר משבועיים מהאוהל בו ישנה עם הוריה באתר קמפינג, נמצאה בריאה ושלמה על ידי המשטרה. אדם אחד נעצר בחשד לחטיפתה. "תפילותינו נענו"

זמן צפייה: 02:39

קליאו סמית', הילדה בת ה-4 שנעלמה מהאוהל בו ישנה עם הוריה באתר קמפינג, נמצאה אמש (רביעי) בריאה ושלמה, לאחר שצוות ממשטרת מערב אוסטרליה פרץ לבית נעול בקרנארבון, שם מצא את הילדה באחד החדרים. אדם אחד נעצר בחשד לחטיפתה.

"זו זכות גדולה להכריז שבשעות הבוקר המוקדמות כוח המשטרה של מערב אוסטרליה חילץ את קליאו סמית'", אמר סגן נציב המשטרה, קול בלנש, "קליאו חיה וקיימת". במסיבת עיתונאים מיוחדת הוא הסביר כיצד אחד השוטרים הרים אותו בזרועותיו ושאלה אותה לשמה. "קוראים לי קליאו", היא ענתה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

סוריה מאשימה: ישראל תקפה הלילה מטרות באזור דמשק

האקרים מקבוצת Black Shadow הדליפו מידע של מטופלים רפואיים

המתלוננות נגד אייל גולן לפרקליטות: "פתחו את התיק מחדש"

אמה של קליאו, אלי סמית', שיתפה את החדשות המשמחות בחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "המשפחה שלנו שלמה שוב". ראש ממשלת אוסטרליה סקוט מוריסון הודה לקצינים המעורבים במציאתה וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "חדשות נפלאות ומקלות. תפילותינו נענו".

קליאו נעלמה ב-23 באוקטובר, בסביבות השעה 1:30 אחרי חצות, באוהל בו ישנה יחד עם אמה אלי סמית' ואביה החורג ג'ק גלידון, באתר הקמפינג "Blowholes" שבמקלאוד, מצפון לקרנארבון, כ-1,000 קילומטרים צפונית לעיר פרת'. הוריה של קליאו סיפרו כי התעוררו מעט אחרי השעה 6:00, כאשר בתם ושק השינה שלה לא נראה באוהל בו ישנו או בשום מקום אחר.