באסה סבבה: כשנטע ברזילי הפתיעה זוג שהתחתן בדרום ברקע ההסלמה

זוכת האירוויזיון שמעה כי אפרת אלחדד ואלירן אלגרבלי נאלצו לשנות את מיקום החתונה בשל המתיחות הביטחונית, והחליטה להעניק להם הופעה בהפתעה. "כל האולם היה על הרגליים. היא חמודה ומקסימה"

זמן צפייה: 02:19

החיסול וירי הרקטות: סבב הלחימה הנוסף והלא צפוי שהתחיל אתמול (שלישי) בין ישראל לרצועת עזה יצר בעיה אצל זוגות ישראלים שתכננו להתחתן באותו ערב באזור הדרום, ועקב המצב המתוח נאלצו לשנות מיקום או לדחות את החגיגה לזמנים רגועים יותר.

אפרת אלחדד ואלירן אלגרבלי היו אמורים להתחתן באשדוד, אבל כידוע, לגורל היו תוכניות אחרות. "אתמול, בשעה חמש בבוקר, הטלפון של המלווה שלי לא הפסיק לצלצל אז התעוררתי", סיפר אלירן, "תהיתי אם ההודעות הן מהעבודה, ולמה בכלל שולחים לו הודעות בשעה הזו, אבל רק אמר לי לא לדאוג". כמה דקות לאחר מכן, הבין לבד את שאירע - ונלחץ. "ראיתי שהיה חיסול אז נכנסתי להיסטריה קצת. אפרת התעוררה שעה אחריי - ושם התחילה הדרמה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

תושבי העוטף התבקשו להישאר בבתים במשך שעה מחשש לירי כבד • חי

גנץ בדרום: אחדות צריכה לשרת יותר מאירוע אחד – חמור ככל שיהיה

ישראל מנהלת המערכה היטב – חמאס נמצא בין הפטיש לסדן • פרשנות

אפרת אלחדד ואלירן אלגרבלי
אפרת אלחדד ואלירן אלגרבלי | צילום: חדשות 13

אפרת, שהעבירה את שעותיה האחרונות כרווקה בבאר שבע עם משפחתה, ראתה כי קבוצות הוואטסאפ שלה רועשות וגועשות, ולא האמינה למתרחש. "מתוך שינה, ראיתי שהיו אזעקות בנתיבות, בשדרות, בניר עם ובכל מקום אפשרי", הרחיבה, "יצאתי מהחדר וראיתי את האחים שלי מסתכלים עליי בפנים נפולות. 'אתם קולטים מה קורה בדרום?', שאלתי, 'יבטלו לי את החתונה'. החל מהרגע הזה התייפחתי בסלון ובכיתי כאילו שבישרו לי בשורת איוב".

בשלב זה, אלירן ניסה להרגיע את ארוסתו, וחיפש חלופה לאירוע הגדול. "החברים בדקו אולומת אחרים, וגם עלתה האופציה להתחתן בבית כנסת. 'מה שתחליטי, אני איתך', אמרתי לאפרת. היא רצתה אולם אז זרמנו על האולם בבאר שבע". כל זה לא יכול היה להתקיים בלי התמיכה של "החברים, האנשים הטובים ומפיקי האירועים בכל הארץ שהתקשרו ורצו לעזור", הוסיף אלירן. "אמרתי לאפרת להמשיך להתאפר ולהסתרק, וגם אני הלכתי להתארגן לערב".

נטע ברזילי בחתונתם של אפרת ואלירן
נטע ברזילי בחתונתם של אפרת ואלירן | צילום: עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

אחרי ששברו את הכוס, רקדו את הסלואו וחשבו ששיא האירוע מאחוריהם - אורחת לא צפויה שהגיעה לאולם הרימה את המורל וגרמה לכולם לפתוח את הסטורי. "פתאום הדי ג'יי אמר שהכינו לנו הפתעה, 'קבלו את נטע'. הסתכלתי וראיתי את נטע ברזילי". זוכת האירוויזיון שמעה על המאורע, והחליטה להגיע ולשמח את הזוג ביום הכי מאושר בחייהם. "כל האולם היה על הרגליים, היא עשתה שמח והייתה חמודה ומקסימה. אין לי מילים".

הלהיט "באסה סבבה" אותו שרה ברזילי, קיבל משמעות שונה בערב המרגש. "היום התחיל בבאסה, ראינו רק שחורות ולא נשארו לי דמעות", סיכמה אפרת, "אבל בשלב מסוים החלטתי להיות חזקה, אנחנו עם חזק".