נתניהו על דברי בנו: "ההפגנות פוליטיות - יש שם תופעות הזויות"

רה"מ הגיע למפקדת הקורונה בפיקוד העורף, והתייחס לאמירת בנו לפיה השניים צוחקים למראה המחאות: "מתודלקות ע"י השמאל". על התקיפה בסוריה: "כדאי שחזבאללה יתייחסו ברצינות"

זמן צפייה: 06:52

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שלישי) במהלך ביקור במפקדת הקורונה בפיקוד העורף לאמירות בנו יאיר, לפיהן השניים צופים במפגינים וצוחקים. "אלה הפגנות פוליטיות, הפגנות שמאל, הן מתודלקות על ידי ארגוני שמאל. יש שם גם תופעות הזויות, אני חושב שלזה התכוון הבן שלי", אמר.

ראש הממשלה התייחס גם לתקיפה בסוריה, בתגובה להנחת המטען בגבול. "אנחנו פגענו בחוליה ועכשיו פגענו גם במשלחים", אמר נתניהו. "אנחנו נעשה מה שאנחנו צריכים כדי להגן על עצמנו. אני מציע לכולם, לרבות חיזבאללה, לקחת את זה בחשבון. אלה לא אמירות סרק, אלא אמירות עם משקל כבד של מדינת ישראל וצה"ל, כדאי שיתייחסו לזה ברצינות".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

משרד הבריאות מתנגד לטיסות לאומן: "30 אלף איש על רחוב וחצי"

שר הבריאות: ניפטר מהסגר בסופי שבוע – זה לא עושה כלום

זעקת מנהלי בתי החולים: "אנחנו בכאוס – המחלקות בקריסה"

כמו כן, נתניהו שב והתייחס למשבר הקואליציוני שנגרם כתוצאה מדרישתו להעביר תקציב חד-שנתי, בניגוד להסכם עם כחול לבן. "אין לי שום כוונה לפרק את הממשלה או להביא את המדינה לבחירות", טען. "יש צורך לתקציב מיידי לשלושה עד חמישה חודשים כרגע. זה ייצר את השינוי בצריכה ובתעסוקה. לא צריך לקשור את זה לשום התניה פוליטית".

אתמול התראיין יאיר נתניהו לתוכנית של נועם פתחי ויותם זמרי ברדיו "גלי ישראל", שם התייחס להפגנות שמתקיימות מזה כמה שבועות נגד אביו מחוץ למעונו בבלפור, וגילה כי הצילומים אותם הוא מראה לאביו מתוך המחאות מצליחים לשעשע אותו. הריאיון עצמו נמחק מכל הרשתות של תחנת הרדיו.

בני גנץ ובנימין נתניהו במפקדת פיקוד העורף
בני גנץ ובנימין נתניהו במפקדת פיקוד העורף | צילום: עמוס בן גרשום, לע''מ

"אני מראה לאבא לפעמים כמה קטעים נבחרים, משתדל לא דברים גסים מדי - אבל זה מבדר אותו ואפילו נותן לו קצת כוח", גילה יאיר. "זה מצחיק אותו, הוא רואה את המראות שכולנו רואים על החייזרים האלה וכל ההפגנות, זה מצחיק אותו - זה כמו בידור".

בתגובה, מסר בנו של ראש הממשלה: "כשדיברתי על 'חייזרים' ב'הפגנות' השמאל בירושלים, התכוונתי לאלה שמתחפשים לחייזרים ועב״מים, אלה שמתפשטים, אלה שמתחפשים לאיברי מין, אלה שמניפים שלטים עם גסויות, אלה ששמים סיר ספגטי על הראש או אלה שמתחפשים לספיידרמן. יש יותר מדי כאלה וזה מצחיק. כל היתר בכלל לא מצחיק - ההסתה והקריאות המפורשות לרצח, שמתעצמות בהפגנות השמאל האנרכיסטי מיום ליום, ושוברות שיאים חדשים בעידוד תקשורתי בלתי פוסק. אני עדיין מקווה שהתקשורת תגנה את ההסתה הזאת".

יאיר נתניהו
יאיר נתניהו | צילום: חדשות 13