הכינו את המזוודה: אלו היעדים הרומנטיים לחופשה זוגית בט"ו באב

האי באלי מספק נוף ירוק לצד חופים צלולים, בפיצרוי שבאוסטרליה תצללו עם כרישים ובסנטוריני תחזו בבתים ייחודיים. ואם ברצונכם לבלות את יום האהבה בעיר? נסו את בודפשט, ליסבון – ואפילו חיפה

זמן צפייה: 04:30

ט"ו באב, הלא הוא יום אהבה, מתקרב, ואם ברצונכם לציין אותו בחופשה זוגית מיוחדת, תוכלו לנסוע לאי באלי שבאינדונזיה, שהחל מהשנה האחרונה ישראלים יכולים להיכנס אליו מבלי להוציא ויזה מראש. במקום תזכו לראות נוף ירוק ומרהיב, לצד חופים צלולים.

באי הטרופי פיצרוי שבאוסטרליה, תהנו מחופים מדהימים ומשקט יחסי, שכן לא רבים יודעים על קיומו. ניתן להגיע אליו מהעיר קנס שבצפון המדינה, בהפלגה של 45 דקות. מתחת למים ישנו ריף נדיר, שבו ניתן לצלול לצד כרישים ודגים מיוחדים. ואם אתם מעדיפים לא להרחיק יותר מדי, נסו את סנטוריני, שבאיי יוון. שם, תמצאו חופים עם מים צלולים ותחזו בבתים הלבנים והייחודיים שנבנו על צלע ההר.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

צריבות בעיניים וכאבי ראש: כך נראה הקיץ של התושבים במפרץ חיפה

סמוטריץ' נגד רה"מ: "נתניהו מזלזל בכל מי שהוא יהודי מאמין"

"בישראל אני מרגיש כמו בבית": ריאיון מיוחד עם הבלוגר הסעודי

בודפשט
בודפשט | צילום: החדשות 13

במידה ואתם דווקא בעניין של חופשות עירוניות, תוכלו לנסות את בודפשט, או את ליסבון, שם קיים שילוב של חדש וישן, והקצב איטי יותר. עיר נוספת שמומלץ לבלות בה היא לא אחרת מאשר חיפה, שם אפשר לעלות על הכרמל, לבקר בגנים הבהאים ולבלות במקומות נוספים.