חול המועד בדובאי: כמה תעלה לכם חופשה משפחתית ביעד החדש?

מרגע ההכרזה על הסכם הנורמליזציה עם איחוד האמירויות, רבים כבר החלו לתכנן את הנסיעה - וספקי התיירות כבר החלו להרכיב חבילות. אך האם ביקור במדינה באמת משתלם?

זמן צפייה: 04:37

מיום חמישי, כשהשם "דובאי" עלה לכותרות, רבים כבר החלו לפנטז על התמונות שעד עכשיו יכלנו רק לראות דרך המסך. ישראלים רבים כבר החלו לחפש מלון וטיסה השבוע, וכמוהם - גם ספקי התיירות. ניר מזור, סמנכ"ל "קשרי תעופה", ציין: "מהרגע ששמענו את הידיעה הזאת, נכנסנו לחמ"ל ביצועי מהיר ולשמחתי הרבה, הצלחנו כבר מהר מאוד להגיע לקשר עם רשת מלונות יוקרה מאוד ידועה בעולם שיש לה ארבעה בתי מלון ביעד, שניים באבו דאבי, שניים בדובאי". אז אלה המלונות הראשונים שכבר מתומחרת אליהם חבילה מסודרת החל מהיום, כולל טיסות והעברות ולא, זה לא זול.

כ-22,000 שקלים לחול המועד סוכות למשפחה של זוג עם שני ילדים, חמישה לילות במלון "ריקסוס פרמיום", מלון חמישה כוכבים. במלון השני של אותה הרשת בדובאי, חבילה של חמישה לילות, חצי פנסיון, לאותה משפחה, תעלה כ-18,000 שקלים כולל הטיסות. "ההשוואה בין דובאי לאילת היא לא תמיד במקומה", ציין מזור. "יש אולי להשוות בין דובאי לחופשה בתאילנד, או חופשה במקומות יותר אקזוטיים, ואז אנחנו מבינים שהמחירים הם סופר-משתלמים". אבל אנחנו כן משווים. אותה משפחה תשלם בסוכות באילת ב"רויאל גארדן" 10,500 שקלים. במלון "מלכת שבא", הם ישלמו 15,000 שקלים עבור אותה חופשה, 17,000 אלף שקלים בהרודס פאלאס, ו-19 אלף שקלים ברויאל ביץ'.

לכתבות נוספות בנושא >> 

הקהילה היהודית ותרבות המערב היוקרתית: תיעוד מיוחד מדובאי

אחד מעשירי דובאי: "מקיימים מגעים עם חברות תעופה ישראליות"

הארמון הנשיאותי והמסגד הענק: סיור בבירת איחוד האמירויות

דובאי, מהערים היפות באיחוד האמירויות
דובאי, מהערים היפות באיחוד האמירויות | צילום: Shutterstock

אבל בדובאי, כמו באילת, יש טווח גדול מאוד של מלונות ומחירים, מלון "אטלנטיס דה פאלם" בנוי על אי מלאכותי. יש לו פארק מים פרטי ודירוג של חמישה כוכבים. מפואר מאוד, והמחיר בסוכות לזוג עם שני ילדים -6,800 שקלים בלבד, כולל ארוחת הבוקר. גם מלון ג'ומאיירה דובאי, שנמצא על אותו האי עולה אותו מחיר. ואם כבר חושבים על סוכות, מה עושים עם הילדים? הבעיה בדובאי היא מחירי האטרקציות שמזכירים יותר את אורלנדו ולא מדינה אי-שם במדבר.

המחיר בפארק הלגו לזוג עם שני ילדים ליום של בילוי, יותר מאלף שקלים. סקי בדובאי, מקורה כמובן, עולה למשפחה המטיילת 1,812 שקלים. זה כולל, כמובן, ציוד מלא וגם ארוחה מפנקת, אבל שוב, לא זול. והאטרקציה אולי הכי חשובה בדובאי, פארק המים המפואר שאין ילד או הורה שלא יבלו בו כהוגן, המחיר למשפחה הנופשת עומד על 832 שקלים לארבעת הכרטיסים, וזה לא כולל את הביקור באקווריום המפורסם. חבילה פשוטה של טיול ג'יפים פרטי תעלה החל מ-1,160 שקלים ליום טיול של שבע שעות כולל ארוחת ערב, מופע אש, בקיצור אלף לילה ולילה. המלונאים בדובאי כבר מקבלים שיחות מישראל, יש מחירים, הכול כבר מוכן ומתומחר, רק עניין הטיסות עדיין פתוח. שלוש ורבע שעות טיסה ישירה שצריך להוסיף לחבילה, אבל כדי שזה יקרה צריך שההסכם ייחתם.