הקטל בכבישים: בת 18 נהרגה בתאונת אופנוע; רוכב נוסף נפצע קשה

אופנוע שהחליק בכביש בשדרות שמואל מאיר בירושלים גרם למותה של צעירה ולפציעתו הקשה של נוסע נוסף. פרמדיק מד"א: "שני הרוכבים שכבו על הכביש במרחק גדול מהאופנוע. מדובר בתאונה קשה מאוד"

זמן צפייה: 00:21

#לוקחים_את_ההגה_לידיים: צעירה בת 18 נהרגה הלילה (ראשון) לאחר שהחליקה עם האופנוע עליו רכבה עם צעיר נוסף, גם כן בן 18, בשדרות שמואל מאיר בירושלים. הנוסע השני נפצע קשה בתאונה ופונה לבית החולים הדסה עין כרם כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית.

פרמדיק מד"א רפאל הרבסט, שהגיע לזירה, סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד, שני רוכבי האופנוע - צעיר וצעירה בני 18, שכבו על הכביש במרחק גדול מהאופנוע. הצעירה הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסבלה מחבלות קשות בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. הצעיר, שהיה בהכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית, טופל בשטח ופונה במצב קשה לבית החולים כשמצבו יציב".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

לקראת סגירת הרשימות: חילופי האשמות בין הליכוד לכחול לבן

בהלת השפעת: עשרות אלפים הסתערו על המרפאות והתחסנו

הקבינט יאשר קיזוז 149 מיליון שקל מכספי המסים של הרשות

התאונה בירושלים שבה צעירה בת 18 נהרגה
התאונה בירושלים שבה צעירה בת 18 נהרגה | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

בתוך כך, בשבת נפצעה בינוני צעירה כבת 25 לאחר שהתנגשה עם רכבה במעקה בטיחות בכביש 1. היא פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שערי צדק כשהיא סובלת מחבלה בחזה. מעט מאוחר יותר, רוכבת קורקינט חשמלי כבת 40 נפצעה בינוני לאחר שנפגעה מרכב ברחוב סנהדרין בבאר שבע. צוות מד"א העניק לה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים סורוקה כשהיא סובלת מחבלות בגפיים.