אחיו של בן ה-9 שנדרס למוות: "לפני שבוע חגגנו לו יום הולדת"

בנימין אוחיון, אחיו של דוד שנהרג מפגיעת משאית באשקלון, סיפר לחדשות 13: "בוטלו לנו הלימודים בגלל הקורונה אז שיחקנו בחוץ עם האפניים". אמו של הילד על הנהג: "אני לא כועסת, הוא לא אשם"

זמן צפייה: 02:41

בנימין אוחיון, אחיו של דוד בן ה-9 שנדרס אתמול למוות באשקלון, סיפר היום (שלישי) לחדשות 13 כי בגלל הקורונה בוטלו להם הלימודים, אז הם יצאו לשחק עם האופניים. "חגגנו לו בשבת יום הולדת, הוא התעקש לחגוג אותו שבוע לפני", הוסיף. לצד זאת, רחלי אוחיון, אם המשפחה, יצרה אתמול קשר עם רעייתו של הנהג הפוגע ואמרה לה: "אני לא כועסת, שלא יאשים את עצמו, הוא לא אשם". בתגובה, רעייתו של הנהג ענתה: "אני מצטערת, אתם איבדתם את הבן ובעלי יחזור".

כזכור, אוחיון בן ה-9 נהרג אתמול מפגיעת משאית בזמן שנסע על אופניו ברחוב זבולון שבעיר. צוות מד"א שהוזעק נאלץ לקבוע את מותו במקום. נהג המשאית, תושב העיר כבן 60, שב לזירה שעה קלה אחרי שעזב אותה. בחקירה טען כי כלל לא ראה את הילד שנפגע. הנהג הפוגע, תושב אשקלון בשנות ה-60 לחייו, צפוי להשתחרר היום בשעה 16:00 למעצר בית. במקביל, המשטרה ממשיכה לחקור את האירוע.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

פרופ' נחמן אש ימונה לפרויקוטר הקורונה במקום רוני גמזו

חשד לשחיתות בעיריית אילת: 8 חשודים נעצרו ו-8 עוכבו לחקירה

בג"ץ דן בעתירות נגד ממשלת הרוטציה ותפקיד ר"מ חליפי • ישיר

368f37b1 A14b 4edf Bb6b D73688
ישראל דוד אוחיון, בן ה-9 שנהרג מפגיעת משאית באשקלון

חובש מד"א בן טטרו, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הילד שוכב על הכביש מספר מטרים מהאופניים כשהוא מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה. לאחר בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערינו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, מתחילת שנת 2020 נהרגו 29 ילדים בתאונות דרכים. התאונה היום באשקלון היא השנייה השנה שבה ילד נהרג מפגיעת משאית, והרביעית שבה היו מעורבות גם אופניים. אורלי סילבינגר, מנכ"לית הארגון, מסרה: "הלב נשבר לשמוע על ילד שיצא לרכיבה על אופניים ואיבד את חייו. אנו קוראים להורים אל תגידו 'לי זה לא יקרה' - ודאו שהילדים רוכבים באזור בטוח, הרחק ככל האפשר מתנועת רכבים ובמיוחד רכבים כבדים".

בסיום הדיון החליט בית משפט השלום באשקלון כי הנהג החשוד,תושב אשקלון,בשנות ה60 לחייו,ישהה במעצר עד השעה 16.00 ולאחר מכן יעבור למעצר בית מלא של 5 ימים.