חשד לפגע וברח: ילד בן 9 נהרג מפגיעת משאית באשקלון

בעת שרכב על אופניו ברחוב זבולון בעיר הדרומית, דוד אוחיון נפגע מכלי רכב - ונהרג. הנהג, תושב העיר כבן 60, נמלט מהזירה - ובהמשך אותר ונלקח לחקירה. לטענתו, כלל לא ראה את הילד

זמן צפייה: 02:08

טרגדיה באשקלון: דוד אוחיון בן ה-9 נהרג היום (שני) מפגיעת משאית בזמן שנסע על אופניו ברחוב זבולון שבעיר. צוות מד"א שהועזק נאלץ לקבוע את מותו במקום. נהג המשאית, תושב העיר כבן 60, שב לזירה שעה קלה אחרי שעזב אותה. בחקירה טען כי כלל לא ראה את הילד שנפגע. מחר הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו.

חובש מד"א בן טטרו, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הילד שוכב על הכביש מספר מטרים מהאופניים כשהוא מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה. לאחר בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערינו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"מחזק את תרבות האונס": הסערה סביב הקליפ של עדי ביטי

קבינט הקורונה התכנס; טרם הושגו הסכמות לגבי חידוש המסחר

חשד לניסיון חטיפת נשק מחייל בשרון: 2 נעצרו, החייל נפצע קל

ישראל דוד אוחיון, בן ה-9 שנהרג מפגיעת משאית באשקלון | צילום: חדשות 13

רפי אוחיון, דודו של הילד, סיפר לחדשות 13: "עוד יומיים היה צריך לחגוג יום הולדת 9, הקדימו לו את יום ההולדת בני המשפחה לשבת ושם חגגו לו. מדובר בילד עם חיוך כובש, ילד מקסים, היה מחובר מאוד למשפחה המורחבת, מדובר אסון כבד למשפחה שלנו, אנחנו עדיין לא מעכלים את מה שקרה".

הזירה באשקלון שבה נהרג ילד מפגיעת רכב
הזירה באשקלון שבה נהרג ילד מפגיעת רכב | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, מתחילת שנת 2020 נהרגו 29 ילדים בתאונות דרכים. התאונה היום באשקלון היא השנייה השנה שבה ילד נהרג מפגיעת משאית, והרביעית שבה היו מעורבות גם אופניים. אורלי סילבינגר, מנכ"לית הארגון, מסרה: "הלב נשבר לשמוע על ילד שיצא לרכיבה על אופניים ואיבד את חייו. אנו קוראים להורים אל תגידו 'לי זה לא יקרה' - ודאו שהילדים רוכבים באזור בטוח, הרחק ככל האפשר מתנועת רכבים ובמיוחד רכבים כבדים".

ילד נהרג מפגיעת רכב אשקלון
ילד נהרג מפגיעת רכב אשקלון | צילום: חדשות 13
האופניים של הילד שנהרג מפגיעת רכב באשקלון | צילום: דוברות המשטרה

מוקדם יותר הבוקר רוכב אופניים חשמליים כבן 40 נפצע בינוני לאחר שהתנגש ברכב פרטי, ברחוב שמואל וסולטנה טאג'יר בתל אביב. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים איכילוב כשהוא סובל מחבלות בפלג גופו העליון.

במקביל, רוכב אופניים חשמליים כבן 45 נפצע בינוני לאחר שנפגע מרוכב אופנוע בן 18, בצומת סירקין. צוות מד"א העניק להם טיפול רפואי ופינה אותם לבית החולים בילינסון, כשהם סובלים מחבלות.