922 נדבקים חדשים אובחנו מחצות - מניין מקרי המוות עלה ל-348

משרד הבריאות עדכן כי מספר החולים הפעילים עומד כעת על 16,025. 122 במצב קשה, בהם 39 מונשמים. מחצות בוצעו 17,397 בדיקות, ושיעור הבדיקות החיוביות עומד על 5.5%

זמן צפייה: 01:24

משרד הבריאות עדכן הערב (חמישי) כי מחצות אובחנו 922 נדבקים חדשים בקורונה, ומניין מקרי המוות עלה ל-348. מספר החולים הפעילים עומד כעת על 16,025, מהם 122 במצב קשה ומתוכם 39 מונשמים. מחצות בוצעו 29,271 בדיקות, ושיעור הבדיקות שתוצאתן חיובית עומד על 5.5%.

בתוך כך, משרד הבריאות אישר הערב לחדשות 13 כי מלאי התרופה "רמדיסיביר" לטיפול בקורונה כמעט אזל - ונותרו כ-20 מנות. לאור זאת, ישראל פונה לממשל האמריקני, כדי שיסייע בהשגת מנות נוספות.

עוד בחדשות 13:

למרות העלייה בהדבקה: הסגר על אשדוד ולוד פג – ועדיין לא הוארך

יומיים ברציפות: יותר מובטלים חדשים מאזרחים שחזרו לעבודה

נתניהו וכ"ץ יציגו הערב את התוכנית הכלכלית לסיוע לנפגעי המשבר

קורונה בישראל
קורונה בישראל | צילום: רויטרס

הבוקר הסתיים צו האזור המוגבל באשדוד ובלוד, עליהן הוטל סגר חלקי, על אף העלייה במספר מקרי ההדבקה. עם זאת, ועדת השרים עדיין לא התכנסה כדי לדון בהארכתו. לאחר הפרסום בחדשות 13, בעיריית אשדוד עודכנו כי הסגר על הרבעים ג', ז' ו-ח' הוסר, אך ‫עדיין נשקלת האפשרות שלא לפתוח את מוסדות החינוך באזורים אלה. כזכור, נוסף לרבעים באשדוד הוטל סגר גם על שכונות הרכבת, שניר ונווה שלום שבלוד.

בשבוע שעבר הוארך צו האזור המוגבל באשדוד ב-24 שעות עד לקבלת החלטה. זאת, מספר שעות אחרי הפרסום בחדשות 13, לפיו תוקפו של הצו המכריז על אזורים מוגבלים באשדוד פג בשעה 08:00 ולא הוארך - חרף העלייה במספר הנדבקים בעיר. שבוע לפני כן החליטה ועדת השרים להכריז על הגבלות בשלושה אזורים באשדוד (ג', ז' ו-ח'), בעקבות העלייה בתחלואה.

קורונה בישראל
קורונה בישראל | צילום: רויטרס

הערב יקיימו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר ישראל כ"ץ מסיבת עיתונאים, שבה יציגו את תוכנית הסיוע הכלכלית לנפגעי משבר הקורונה.