116 חולי קורונה אובחנו ביממה האחרונה - הכי הרבה מאז מאי

משרד הבריאות עדכן כי עלה ל-290 מספר המתים מהנגיף. מניין החולים עלה שוב ליותר מ-2,000, מתוכם 29 מונשמים ו-43 שמצבם מוגדר בינוני. אתמול בוצעו 7,952 בדיקות

זמן צפייה: 10:24

מגפת הקורונה: משרד הבריאות עדכן הערב (שלישי) כי במהלך היום אובחנו 116 חולי קורונה חדשים בישראל - המספר הגבוה ביותר מאז תחילת חודש מאי, זאת מתוך 7,952 בדיקות שבוצעו אתמול.

עוד דיווח המשרד כי מניין המתים מהנגיף עלה ל-290 בני אדם, וכי כעת יש בישראל 2,055 חולים פעילים. מצבם של 43 מהחולים מוגדר בינוני, ושל 29 נוספים - המחוברים למכונות הנשמה, מוגדר קשה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

שר החינוך: אין שום הצדקה לסגור את החטיבות והתיכונים

כ-200 מיליון שקלים וקרן סיוע לאומנים: הפיצויים לעולם התרבות

מתווה להעלאת קצבאות הנכים יובא לאישור בממשלה במסגרת התקציב

אנשי מד''א במתחם ''היבדק וסע'' בירושלים לבדיקות קורונה | צילום: מד''א

ביום ראשון ערך שר הבריאות יולי אדלשטיין תדרוך בנושא מדיניות הבדקיות ברקע העלייה במקרי ההידבקות בכמה בתי ספר ובפרט בגימנסיה בירשלים. במסגרת התדרוך הודיע אדלשטיין על שינוי במדיניות הבדיקות ועל הרחבתן: "זה לא סוד שיש חילוקי דעות לגבי הצורך בהרחבת מעגל הבדיקות. מעכשיו נרחיב את הבדיקות גם ללא תסמינים לכל הארץ ולא רק לבתי הספר".

"נבדוק אנשים ללא תסמינים, שהיו במגע קרוב עם חולה מאומת, הוסיף, "כל רופא יוכל לשלוח אדם לבדיקה. זה לא סביר שאנחנו עם מספר של 2,000-3,000 בדיקות ביום כשהיכולת הרבה יותר גבוהה מזה".