באר שבע: נער בן 16 נעצר בחשד שתקף את מנהלת התיכון שלו

חוקרי המשטרה הגיעו לבית הספר בעיר הדרומית, שם עלה החשד כי התלמיד תקף את אשת החינוך וגרם לה לחבלות לאחר שהעירה לו על נזק שגרם לציוד – והתקשרה להוריו. בתום סריקות הוא אותר ונעצר

אזיקים (אילוסטרציה)
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: fotolia

נער בן 16 מבאר שבע נעצר היום (רביעי) בחשד כי תקף את מנהלת התיכון שבו לומד, וגרם לה לחבלות. חוקרי נוער מהמשטרה הגיעו לבית הספר, שם עלה החשד כי התלמיד תקף את אשת החינוך לאחר שהעירה לו בגין נזק שגרם לציוד והתקשרה לאחד מהוריו לדווח לו על כך. בתום סריקות נרחבות החשוד אותר ונעצר.

זו אינה הפעם הראשונה שמקרה כזה קורה במערכת החינוך. כזכור, לפני כחצי שנה, שני תלמידי תיכון בבית ספר בבאר שבע נעצרו לאחר שעל פי החשד תקפו מורה שהעיר להם על התנהגותם. השניים, תלמידי כיתה י"א בני 17, שוחררו בהמשך בתנאים מגבילים. סרטון בלעדי שהגיע לידי חדשות 13 הראה כיצד התלמידים הכו את המורה בעוד הוא מנסה להפריד ביניהם.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

גנץ: נתניהו אמר שמישהו התבלבל בעזה – הבלבול היה אצלנו

אחרי תחקיר אנליסט: אתם שיתפתם – אלו הערים שגובות אגרות שמירה

כשלים בבטיחות וזוהמה: סגן הרמטכ"ל בביקורת קשה על בסיס צאלים

כיתה - ארכיון
כיתה - ארכיון | צילום: Getty Images

מחקירת האירוע עלה כי במהלך ההפסקה, אחד המורים העיר לתלמיד שישב על המנוע של המזגן וביקש ממנו לרדת. לאחר שסירב, הוציא המורה את מכשירו הסלולרי וצילם את התלמיד. בשלב זה, ביקש התלמיד מהמורה למחוק את התמונה אך זה סירב ובין השניים התפתח עימות מילולי שבסופו, לטענת המורה ועל פי עדויות שהגיעו למשטרה ,ירד הנער מהמנוע של המזגן, ניגש למורה והיכה אותו בפניו. במקביל, נער נוסף שהיה במקום זרק על המורה בקבוק מים, השליך את מכשירו הסלולרי מהיד ואיים עליו: "כשתצא החוצה, אני אשנה לך את הפנים".

מקרה נוסף התרחש לפני כשנתיים, כאשר אמו של תלמיד בבית ספר בירושלים תועדה כשהיא סוטרת למורה, זאת משום שהייתה מסוכסכת עימה. בסרטון ממצלמות האבטחה, נראית האם מתווכחת עם המורה מחוץ לכיתה ואז תוקפת.