יום לאחר החזרה לבתי הספר: 1,315 תלמידים חולי קורונה

מנתונים שפרסם משרד החינוך באשר לנתוני התחלואה במערכת החינוך, עולה כי 174 גני ילדים מתוך 21 אלף, ובית ספר אחד מתוך 5,000 נסגרו עד כה בשל הידבקות של אחד מאנשי הצוות או התלמידים בנגיף

חזרה ללימודים
חזרה ללימודים | צילום: רויטרס

משרד החינוך פרסם הערב (שני) את נתוני התחלואה במערכת החינוך, זאת יום לאחר הפתיחה החלקית של בתי הספר וחזרתם של תלמידי כיתות א'-ד' לספסל הלימודים. נכון להיום, בסך הכול 1,315 תלמידים הינם נשאי קורונה. יש לציין כי המספר אינו מעיד על כך שהתלמידים נדבקו דווקא מאז נפתחה מערכת החינוך.

מהנתונים עלה כי עד כה, בית ספר אחד מתוך 5,000 מוסדות חינוך נסגר בשל הידבקות של אחד מאנשי הצוות או התלמידים בנגיף. בגנים המצב מעט שונה, אולם אלו, כזכור, חזרו לפעילות כבר לפני שבועיים. שם, מתוך 21 אלף גני ילדים - 174 נסגרו בעקבות תחלואה, ו-262 ילדים נמצאים כיום חיוביים לנגיף.

לפי משרד החינוך, כ-510 תלמידים נמצאים בימים אלו חיוביים לנגיף - שהם 4.92% מכלל החולים באוכלוסייה. בחינוך העל יסודי, מתוך כ-790 אלף תלמידים - 537 מהם נשאים של הנגיף, שהם 5.12% מכלל החולים באוכלוסייה. בחינוך המיוחד יש כיום 51 חולי קורונה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

קבינט הקורונה אישר את הגדלת הקנסות למפרי הנחיות – דרעי התנגד

טיסן שחדר מעזה אותר בשטח ישראל • תיעוד

"דחפה וחבטה בפעוטות": הוארך מעצר גננת מר"ג החשודה בהתעללות

חזרה ללימודים
חזרה ללימודים | צילום: רויטרס

מוקדם יותר היום משרדי החינוך והבריאות הודיעו כי יקימו צוות משותף שיבחן מחדש את הדרישה לעטיית מסכות לתמידי כיתות א'-ב', זאת לאחר פניות רבות של הורים ואנשי חינוך על הקושי של ילדים בגיל צעיר לעטות מסכה בזמן הלימודים לאורך זמן.